Mitä kautta kannataisi varata matka kesäkuun lopulle
Johonkin rantakohteeseen kahdeksi viikoksi? Kaksi aikuista ja 5- vuotias. Mitä kohdetta suosittelisitte?
Kommentit (6)
Riippuu vähän mitä rantakohteelta odottaa. Esim. hyvillä keleillä Haparanda on kuin hyvä yksityisranta, kaikki palvelut lähistöllä on tuttuja ja turvallisia, ei outoja ötököitä ja niin edelleen.
Katsopa Puutalobabyn viimeinen postaus - he olivat viime vuonna Virossa (Parnu) ja nayttaa TOSI hyvalta!
Lasten kanssa matkustaessa matkatoimistojen pakettimatkat on edelleen ihan varteenotettava vaihtoehto. Lapsialennuksilla matka saattaa niiden kautta tulla jopa edullisemmaksi kuin itse varaamalla. Muuten ei ole mitään väliä mitä kautta varaa. Hotellin arvostelut kannattaa tsekata Tripatvisorista. Lentojen hintoja voi vertailla Skyscannerissa ja ennen kuin varaa jonkun varaussivuston kautta lennot, kannattaa varaussivustosta annettu palaute tarkistaa Trustpilotista. Matkat kannattaa aina maksaa luottokortilla, niin saa rahat takaisin jos matkanjärjestäjä/lentoyhtiö menee nurin. Kesäkuun lopulla etelä-Eurooppa on lämmintä.
treffit kirjoitti:
Katsopa Puutalobabyn viimeinen postaus - he olivat viime vuonna Virossa (Parnu) ja nayttaa TOSI hyvalta!
Tuohan voisi olla hauska paikka käydä. Toinen mitä itse olen ajatellut että pitäisi lasten kanssa kokeilla on Latvian Jurmala. Mietin vain että onkohan siellä joka kesä sinilevää. Toissa vuonna lensin siitä yli ja koko meri lainehti vihreänä.
4
Nuo vaikuttavat hyviltä, mutta vain sää pohdituttaa. Jos onkin sateista ja huonot kelit, kun ovat kuitenkin niin pohjoisessa.
Suosittelisin jotain kotimaista rantakohdetta; Houtskär, Sottunga, Kumlinge, Kökar tai ihan Ahvenanmaa. Meillä on täällä maailman laajin saaristo, jossa kannattaisi edes kerran käydä.
Houtskarista pääsee ilmaiseksi lautalla Ahvenanmaalle, jos jättää auton maihin.