Miksi työttömät eivät nouse kapinaan?
Kovin ollaan nöyrää poikaa. Kyllä minä vaan rähisisin ja kapinoisin kunnolla. Taitaa olla työttömillä pupu pöksyssä?
Kommentit (44)
Olen työtön ja ehdin istua sohvalla vain aamukahvin ajan.
Kenelle he kapinoisivat?
Jos ei ole töitä tarjolla, mitä helvetin merkitystä millään kapinalla on.
Talous vaan kohta syöksyy alemmas ja alemmas, joka puolella on käynnissä yt:t, porukkaa lomautetaan ja irtisanotaan.
Tuotantoa siirtyy ulkomaille.
Kuka niitä työpaikkoja antaa sitten, missä niitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, työttömät voisivat ryhtyä kapinoimaan työttömyyttä vastaan esimerkiksi tekemällä töitä, vaikkapa perustamalla omia yrityksiä toisiaan työllistäen. Siinäpä olisi oiva näpäytys systeemille. Mutku ei.
Perustamalla yrityksiä, just joo. Mistähän niille kaikille kymmenilletuhansille uusille yrityksille löytyis asiakkaita/töitä. Eikä se nyt ihan niin helkkarin yksinkertainen homma ole muutenkaan. Perusta toki itse yritys niin sun työpaikka vapautuu, tai jos olet jo yrittäjä niin palkkaa aluksi vaikka tusina työtöntä firmaasi.
”En minä viitsi, tee sinä”. Niin täydellinen patalaiskan työttömän vastaus, mahdatko itse huomata?
Ilmeisesti oletat mun olevan "patalaiska työtön"? En ole, ymmärrän vaan realiteetit.
Vitt* kun jaksaa naurattaa tämäkin nasupettereiden ajatusmaailma. Kovasti ollaan olevinaan parempaa ihmistä kuin ne " vööränväriset" jotka siellä ghettoissa ja slummeissa ryöstelee ja myy huumeita sun muuta laitonta elääkseen. Mutta kun joku täällä hyysäysvaltiossa sanoo että lopetetaan se sohvaelättien hyysäminen täälläkin niin se "paremmus " näyttää "yllättävästi" katoavan.
Siellä peräkammarissa kun loisii toisten siivellä niin voi sitten sairaassapäässään kuvitella olevansa parempi kuin " vääränvöriset" vai mitä nasupetterit meidän omat yhteiskunnan syöpäkasvaimet?