Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esileikki ja naisen kosteus

Vierailija
16.01.2020 |

Meillä ei mies ole koskaan ollut mikään esileikin ystävä. Seksi alkaa aina lähes suoraan yhdynnällä. Ongelmaksi on tullut minun ikä ja se että paikat on aika kuivat alussa ja kun toinen vain aloittaa niin alkaa paikat polttamaan. Liukastetta ei voida käyttää koska mies ei saa kuulemma tuntumaa silloin kunnolla. Miten teidän esileikit menevät ja kuinka märkä nainen saa olla kun aloitatte?
N38

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joku raiskausfetissi. Väite tunnottomuudesta on potaskaa. Jos kuivuus tekee sinulle kipeää tekee se sitä miehellekin. Minulle tuo olisi mahdotonta koska ei pystyisi työntämään sisään ei mahdu ja sattuisi itseäänikin. Meillä esileikit, nuoleminen ja liukkari ovat pakollisia jotta naiminen onnistuu . Silloin nauttii molemmat. Laita mies nuolemaan pillua jos haluaa seksiä. Niin se menee meilläkin, joko tai. Onneksi rakastan nuolemista ja sitä, että vaimo nauttii. Muuten seksissä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
2/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma kuin av:lla. Ratkaisin asian siten, että naapurirapussa asuva Jaska hoitaa esileikin ja vähän muutakin. Isäntä sitten hoitaa oman osuuutensa sen jälkeen. Jaska päästää siemenensä b-rappuun, joten ei ole ykkösessä liika kosteutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Miehellä on joku raiskausfetissi. Väite tunnottomuudesta on potaskaa. Jos kuivuus tekee sinulle kipeää tekee se sitä miehellekin. Minulle tuo olisi mahdotonta koska ei pystyisi työntämään sisään ei mahdu ja sattuisi itseäänikin. Meillä esileikit, nuoleminen ja liukkari ovat pakollisia jotta naiminen onnistuu . Silloin nauttii molemmat. Laita mies nuolemaan pillua jos haluaa seksiä. Niin se menee meilläkin, joko tai. Onneksi rakastan nuolemista ja sitä, että vaimo nauttii. Muuten seksissä ei ole mitään järkeä.

No enpä tiedä tuosta..sanonut että tuntuma on huono. Haluaa usein suihinoton kos jotain. Harvoin antaa suuhoitoa minulle. Tykkäisin kyllä. Tuntuu aika hurjalta alkaa yhtkkiä vaatimaan joka kerta että täytyy minua huomioida.

Ap

Vierailija
4/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi tinkiä omasta nautinnostasi? Siinä ei ole mitään järkeä. Joko mies pitää sinun nautinnostasi huolta tai on ilman. Sinun nautintosi on vähintään yhtä tärkeää. Jos mies ei sitä usko vetäköön käteen. Olisi jo aika nostaa kissa pöydälle.

Vierailija
5/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi tinkiä omasta nautinnostasi? Siinä ei ole mitään järkeä. Joko mies pitää sinun nautinnostasi huolta tai on ilman. Sinun nautintosi on vähintään yhtä tärkeää. Jos mies ei sitä usko vetäköön käteen. Olisi jo aika nostaa kissa pöydälle.

Itse en ottaisi kissaa tähän mukaan, ellei kissa itse halua. Kannattaa harkita tarkkaan, ettei tee mitään hätiköityä.

Vierailija
6/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

No onpas hassu ajattelu tapa jotenkin. Enhän minä saisi silloin mitään läheisyyttä tai seksiä josta todella pidän jos kieltäytyisin. Ja eikös seksissä ole tarkoitus tuottaa toiselle hyvää ja olla niin että toinen nauttii mahdollisimman paljon.

Ap

Vierailija
7/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisessa nautinnossa ole mitään järkeä. Miksi sinun pitäisi uhrautua toisen puolesta jos kerran kuivuus sattuu, etkä saa riittävää esileikkiä. Miksi mies ansaitsisi mitään? Mies ei naistaan määrää. Muutenkin pitää olla tyhmä mies jos haluaa seksiä toisen kustannuksella ja naida naista joka ei nauti. Sitähän se väkisin kuivaan pilluun työntäminen on. Miksi alistut moiseen. Jos mies rakastaa sinua hän tekee seksissä aivan kaiken mitä haluat, jotta nauttisit mahdollisimman paljon. Jos yrittäisi vaimolleni samaa saisin korvilleni ja homma loppuisi siihen.

Vierailija
8/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

No onpas hassu ajattelu tapa jotenkin. Enhän minä saisi silloin mitään läheisyyttä tai seksiä josta todella pidän jos kieltäytyisin. Ja eikös seksissä ole tarkoitus tuottaa toiselle hyvää ja olla niin että toinen nauttii mahdollisimman paljon.

Ap

Jos kerran olet sitä mieltä, mitäs täällä valitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan