Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankista tietävät! Voiko sinne perustaa toisenkin tilin

Vierailija
16.01.2020 |

Siis ihan tavallisen tilin, ei mitään sijoitus ja säästötavoitetilejä (ne kun näyttävät olevan maksullisia)

Mulla siis s-pankissa tili, koska otin joskus s-kortin ja tuonne tilille mulla ei tällä hetkellä mene kuin bonukset. Varsinainen tilini on toisessa pankissa, mutta sen pankin kuukausimaksujen vuoksi olen ajatellut siirtyä kokonaan s-pankkiin.

Haluaisin vain toisenkin tilin (näin kuten mulla on nykyisessäkin pankissa, kaksi "tavallista" tiliä) johon voisin siirtää osan rahoistani säästöön, mm. turvallisuussyistä (jos kortti katoaa tai varastetaan, sillä saisi nostettua vain toiselta tililtä) ja erottelemaan itselleni rahat arkikäyttöön ja säästämiseen.

Yritin s-pankin sivuilta etsiä tietoa, mutten löytänyt kuin näitä varsinaisia säästö- ja sijoitustilejä, mutta niistä menee joku säännöllinen maksu, joita en haluaisi maksaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pankkihan sekin (kai) on, kyllä siellä useampi käyttötili voi olla.

Vierailija
2/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on 3 tiliä siellä, enkä edes aktiivisesti käytä koko pankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tilii löytyy ihan kuten nordeassakin. S pankkiin siirrän jemmaan rahaa aina kun ylimäärää on.

Vierailija
4/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Tili ja S-Tuottotilit ovat kuukausimaksuttomia ja ne voi avata netissä, jos on S-Pankin tunnukset. Itse avaisin S-Tuottotilin, sille saa huikeaa 0,1% korkoa, kun S-Tilin korko on 0,01%.

Vierailija
5/5 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti, menet vain verkkopankkiin ja avaat uuden tilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi