Onko kodissanne man cavea?
Millainen se on? Onko se mies siellä? Mikä johti moisen tekemiseen? Vaimoko sen sisusti?
Kommentit (40)
Mies pakeni perhe-elämää autotalliin tai varastoon. Sieltä löytyi paljon piilopulloja.
Kolleilla on pari hedelmälaatikkoa jonne pääsee piiloon.
On. Mies sisusti. Baaritiski, darts ja tikkataulu, bilispöytä, telkkari, hifi-vehkeet.
Koska oli ylimääräistä tilaa.
Poikien kanssa viettää siellä aikaa, muuten ei.
En tiedä missä luolassa mies asuu, kun heivasin sen viikonloppuna ulkoruokintaan. Sisustakoon luolansa itse.
Ei, mutta tutuilla on. Mies sisusti sen itse. Sohva, hyllyjä ja giganttisen iso tv, melkein koko seinän täyttävä.
Koko kotini on mancave. Olen sinkkumies, joten ei haittaa ketään. Perheelliset kaverini kyllä kadehtivat.
on. ja kyllä ärsyttää kun vaimo ei siivoa sitä
On, meillä on 6 h ja keittiö. Minä maalasin sen mutta mies sisusti. Telkka, radio ja punttivehkeet, kaljatölkin avain ja isotissisen bikinimalli kuva seinällä.
Tosin mullakin on naisluola.
Tavallaan. Miehen työhuone on vähän sellainen miesluola. Aika sotkuinen ja miehen mukaan just mukava niin. Hän viettää siellä aikaa suht paljon. Siellä on siis vain hänen työjuttunsa, ei ollenkaan minun.
Ei ole man cavea eikä woman cavea. Meillä on yhteinen koti, jonka sisustus on yhdessä hankittu yhteisten mieltymysten mukaan. On joitakin juttuja jotka vain toista miellyttää mutta siedämme niitä koska toinen tykkää. Vastaamme myös kodin tehtävistä yhdessä joten pakeneminen johonkin erillisluolaan olisi outoa. Meillä oli muuten hetken aikaa biljardipöytä. Se sijoitettiin olkkariin, jotta kaikki voivat sitä pelata.
Miehellä on oma huone. Siellä on sen kaikki romppeet ja piano. Ja sänky.
Saa itse pitää sen järjestyksessä. En sotkeennu siihen. Joskus kurkkaan ovelta, et mitä sille kuuluu.
Mökki on minun miesluolani, siellä on mukava viettää aikaa täysin varustelluissa sisätiloissa ja reilu hehtaari tilaa temmeltää ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Koko kotini on mancave. Olen sinkkumies, joten ei haittaa ketään. Perheelliset kaverini kyllä kadehtivat.
Samma här. Sisustan itse, siivoan itse, kokkaan itse. Ei tosin kukaan taida kadehtiakaan, ainekaan minulle kukaan ole kertonut.
On. Mies sisusti itse. Siellä on jätti-tv, tietokone, rummut, sähköurut, läjä kitaroita... Muita soittimia, jne... Lapset ovat vallanneet tilan.
On, me muut tosin kutsumme sitä kodinhoitohuoneeksi.
Ei ole, eikä ole myöskään woman cavea, valitettavasti. Jos olisi lisää tilaa, niin miksipä ei. Tutun kotona on mancave. Siellä on tummia nahkasohvia ja koko seinän peittävä Lemmyn kuva. Oikein tyylikäs huone. En tiedä kumpi sisusti, mies vai vaimo, mutta kummallakin on kieltämättä sisustussilmää.
Ei ole kuin teini cave: asutaan kolmiossa ja meitä on 3.
Minun koko koti on Cinderella Castle. :P