Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaa ja isyysvapaa, miten menee?

Vierailija
15.01.2020 |

Olen sopinut oman työnantajani kanssa että olen hoitovapaalla kunnes lapsi on 1,5v. Nyt kuitenkin miehellä vähän huono tilanne töissä, ja voisi hyvin ja haluaisi pitää ”isäkuukauden” ensi kuussa.

En kuitenkaan voi mennä omaan työhöni nyt yhtäkkiä kuukaudeksi. Sen sijaan saatan ehkä saada jotain keikkatöitä, mutta ovat vähän epävarmoja. En tiedä paljonko niitä tähän hätään saisin.

Voiko mieheni vaan jäädä hoitamaan lasta kotiin kuukaudeksi ja vieläpä niin että jos minä en töitä saakaan, niin olisin itse myös kotona ”hoitovapaalla” omasta työstäni. Miten tämä oikein menee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jäädä, mutta sinä et saa siltä ajalta kotihoidontukea.

Vierailija
2/6 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok ymmärrän tämän, mutta sitä jäin myös miettimään että pitääkö minun ilmoittaa tästä omalle työnantajalleni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki et isyysvapaata voidaan pitää 36 arkipäivää kun toinen vanhempi hoitovapaalla? Mikä juttu tämä oikein on?

Vierailija
4/6 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lastenhoito on naisten tehtävä. Vastahan toisessa ketjussa naiset puolustivat miesten armeijapakkoa sillä että nainen hoitaa lapset joten tuumasta toimeen nyt!

Vierailija
5/6 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok ymmärrän tämän, mutta sitä jäin myös miettimään että pitääkö minun ilmoittaa tästä omalle työnantajalleni?

Mietin vaan jos mies jää tälleen suht ex tempore isyysvapaalle, niin en varmaan voi saada omasta työpaikastani töitä. Mutta jos olisin aiemmin ilmoittanut niin olisi varmasti ollut mahdollista. Ja kun kuitenkin olen itse hoitovapaalla jotta voisin hoitaa omaa lastani, niin joudunko nyt vaikeuksiin?

Vierailija
6/6 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi