Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällä nousi hattuun oma ulkonäkö

Vierailija
25.11.2025 |

Ystäväni on kyllä nätti jne. mutta hakee jatkuvasti vahvistusta sille itseään esitellen ja tyrkyttäen... on sanonut ennen olleensa lihavampi ja "ei kaunis" mies haukkui hänet pystyyn ulkonäköön liittyen. Olen sitten miettinyt että onko hänen omakuvansa jotenkin vääristynyt tämän johdosta.

Nyt kun on saanut kehuja muilta miehiltä hän on siitä imarreltu (mikä on minusta ihan ok) mutta nyt alkaa vähän ärsyttämään tuo hänen jatkuva itsensä esille tuominen. Hienoa että itsetuntonsa on kohentunut mutta hänen tulisi myös ymmärtää että liika on liikaa. Moni saa tästä aika itserakkaan kuvan. Hän on muuten todella hyvä ihminen.... en vain jaksa antaa vahvistusta hänen hyvälle ulkonäölleen (joka viestii myös jostain epävarmuudesta).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän tuo itseään esille? 

Vierailija
2/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa huonolta itsetunnolta kun noin hakee hyväksyntää. Ei hattuun nousemiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumalla paljastavasti ja provosoivasti käyttäytymällä, muiden miesten ulkonäköä kommentoimalla jne. Ap

Vierailija
4/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten "kivaa" ap:n nyt ruotia kaveriaan täällä palstalla. 

Vierailija
5/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitä itse ajattelit tehdä asialle?

Nostetaanko kissa pöydälle?

Vierailija
6/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että sen jälkeen kun miehet sanovat minun olevan lihava, minusta tulee epävarma ja toivon, että kaikki pitäisivät minua laihana.

T. Samanpituinen mies, joka valittaa vaimonsa painosta

Vierailija
7/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua. Omassa kaveripiirissä näitä on kaksikin. Ihania ihmisiä, mutta en ole yhtä kiinnostunut heidän ulkonäöstään kuin he itse. Olen myös huomannut, että heidän on vaikea ottaa vastaan samanlaista itsekehua minulta. Jos olen sanonut jotain positiivista omaan ulkonäkööni liittyen, kommentti on ollut molemmilta hapan "vai niin." Siitä tulee väkisin mieleen, että kuuluuko minulla nyt olla joku ruman kaverin rooli, vai mitä tämä oikein on?

Vierailija
8/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumalla paljastavasti ja provosoivasti käyttäytymällä, muiden miesten ulkonäköä kommentoimalla jne. Ap

Taas. tuntuu että keksit jutun.  Miksi olet hänen kanssaan ?   Mikäslain ystävä sinä olet kun häntä täällä rupupalstalla haukut.  🤮🤮🤮

Vierailija
9/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa vastailla  itselleen.  Sitäpaitsi niin paska aihe ettei tässä ole mitään  keskusteltavaa . 😝😝😝

Vierailija
10/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt kun on saanut kehuja muilta miehiltä..."

Oletteko te kaikki siis miehiä, kauniita miehiä? Vai siis kaverisi on kaunis mies?

Vierailija
11/11 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kivaa vastailla  itselleen.  Sitäpaitsi niin paska aihe ettei tässä ole mitään  keskusteltavaa . 😝😝😝

Helppohan se on jeesustella, jos ei itse ole törmännyt ilmiöön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän