Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder näyttää koko ajan samoja naamoja

Vierailija
15.01.2020 |

Onko muilla sama ongelma? Tänäänkin yhden tyypin profiili on näkynyt peräti 3 kertaa, joka kerta laittanut ruksin. Eiköhän se taas huomenna näy uudelleen... Menee koko sovelluksesta pointti ohi kun ei näe uusia käyttäjiä, koko ajan vaan samat tyypit vaikka kuinka laittaisi ruksia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt ongelmia.

No pitää kyllä kieltämättä olla aika wt et tekee koko ajan uuden profiilin. 

Vierailija
22/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama henkilö on voinut tehdä monta samanlaista profiilia, jotka ovat yhtä aikaa päällä. Lisäksi Tinder-tili ei poistu sillä, että poistaa sovelluksen, vaan tili pitää erikseen lopettaa eli siellä saattaa olla myös unohtuneita profiileja. Voisikohan tuo liittyä myös maksulliseen Tinder Plussaan, näyttääkö silloin profiilin useita kertoja?

Minäkin olen huomannut joskus saman, ja kun lueskelin tarkemmin niin toisessa profiilissa oli tekstiä ja vähemmän kuvia, toinen oli taas ilman tekstiä ja siinä oli enemmän kuvia. Nimi ja ensimmäinen kuva olivat samat.

Tinder Gold, ei Plus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään jolla olisi NYT maksullinen profiili ja voisi vastata tuohon näkyvyyskysymykseen?

Vierailija
24/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten gold ja plus eroavat?

Vierailija
25/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja enkä tiedä mistään muusta lisänäkyvyysominaisuudesta kuin tuosta boostista. Toivottavasti ei näytä profiiliani jatkuvasti jonain automaattisena "bonuksena", en halua kenenkään tajuavan että minulla on maksullinen versio!!

Vierailija
26/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ja enkä tiedä mistään muusta lisänäkyvyysominaisuudesta kuin tuosta boostista. Toivottavasti ei näytä profiiliani jatkuvasti jonain automaattisena "bonuksena", en halua kenenkään tajuavan että minulla on maksullinen versio!!

Maksullisen profiilin huomaa ainakin siitä jos ikä tai etäisyys on piilotettu. 

Vierailija
27/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi profiili minkä olin kerran matchannut siinä näkyi sellainen violetti salama myöhemmin. Mitä tarkoittaa?

Vierailija
28/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi profiili minkä olin kerran matchannut siinä näkyi sellainen violetti salama myöhemmin. Mitä tarkoittaa?

Sata salamaa iskee tulta... 

Vierailija
29/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo gold ja plus eroaa, voiko jommalla kummalla aiheuttaa sen että profiili näkyy ihan koko ajan uudestaan ja uudestaan?

Vierailija
30/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
31/37 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostokurki

Vierailija
32/37 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ostavat niitä boosteta, jolloin he näkyvät uudestaan taas kaikille lähialueen naisille.

Vierailija
33/37 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee aina välillä samoja naisia uudestaan, ärsyttävää mutta sen kanssa on elettävä.

Vierailija
34/37 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet varsinkin lataa sen profiilin jatkuvasti uudelleen, että saavat näkyvyyttä. Olisko kysymys siitä.

Miksi? Eihän niitä matcheja ehdi saada, jos lataa sen koko ajan uusiksi. Toisekseen jos jonkun naama näkyy koko ajan niin ei todellakaan kiinnosta vaikka ekalla kerralla olisi saattanut vielä antaa matchin. Vai käyttäytyvätkö koko ajan niin urposti, että profiili jatkuvasti ilmiannetaan? 

Käyttäytyy. Tämä ei ollu Tinderissä vaan toisessa deittisovelluksessa, missä yksi toope jatkuvasti kyseli kuppikokoa. Blokkasin sen ja tollo poisti profiilinsa, loi sen uudestaan ja taas samat kusipääviestit, ei auttanut blokkaus. Kolme kertaa annoin sen ilmi eikä ylläpidosta ollu mitään hyötyä, poistin sitten oman profiilin. Asshole.

Vierailija
35/37 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ostavat niitä boosteta, jolloin he näkyvät uudestaan taas kaikille lähialueen naisille.

No ni. Tällä lähinnä karkotetaan osa käyttäjistä, kun ei kukaan jaksa selata samoja koko ajan. Ei toimi.

Vierailija
36/37 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet varsinkin lataa sen profiilin jatkuvasti uudelleen, että saavat näkyvyyttä. Olisko kysymys siitä.

Miksi? Eihän niitä matcheja ehdi saada, jos lataa sen koko ajan uusiksi. Toisekseen jos jonkun naama näkyy koko ajan niin ei todellakaan kiinnosta vaikka ekalla kerralla olisi saattanut vielä antaa matchin. Vai käyttäytyvätkö koko ajan niin urposti, että profiili jatkuvasti ilmiannetaan? 

Käyttäytyy. Tämä ei ollu Tinderissä vaan toisessa deittisovelluksessa, missä yksi toope jatkuvasti kyseli kuppikokoa. Blokkasin sen ja tollo poisti profiilinsa, loi sen uudestaan ja taas samat kusipääviestit, ei auttanut blokkaus. Kolme kertaa annoin sen ilmi eikä ylläpidosta ollu mitään hyötyä, poistin sitten oman profiilin. Asshole.

Mulle on käynyt noin tinderissä, että sama henkilö toistuvasti superlikee uudella profiililla. Ekalla kerralla oltiin match mutta alkoi tulla ihan kummallisia juttuja. Poistin niin heti teki uuden profiilin... Kyllä jotkut sitten onkin epätoivoisia.

Vierailija
37/37 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt parin päivän aikana yhden tyypin ainakin 5 kertaa... Mikä sovellus olisi parempi kuin tinder? Kuitenkin sellainen missä kuka tahansa ei voi ottaa yhteyttä ellen itse matchaa myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi