Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuisitko 160kg miehestä seurustelumielessä?

Vierailija
15.01.2020 |

Olen 30-vuotias, voiko joku nainen kiinnostua minusta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. 

Vierailija
42/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu olisi jo poistettu jos kysyttäisiin 160kg naisesta ja miehiltä tulisi vastauksia ettei kiinnostaisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse 110kg/190cm eikä kukaan nainen kiinnostunut. Laihdutin 90 kiloon ja johan alkoi kiinnostusta löytyä. Pitää olla normaalipainoinen jotta pinnalliset naiset kiinnostuisi.

Montako kertaa olet täällä kommentoinut naiselle laihduta?

Vierailija
44/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla kyse ei ole niinkään pinnallisuudesta, vaan siitä että tuollainen paino ei enää ole oikein terveellistä. Riippuu tietysti jos on vaikka juurikin se kehonrakentaja tms että se paino on lihasta, mutta jos kyseessä on pelkkää läskiä niin elämäntavat olisi sellaisen ihmisen kanssa jo ihan eri luokkaa. Siskon mies taitaa olla noissa lukemissa, ellei jo yli, ja tekee pahaa aina kun nähdään, kun mies ei meinaa jaksaa nousta portaita taloon sisälle ja pienet asiat kuten kenkien laittaminen jalkaan on kovan työn takana. Itselläkin on muutama kilo ylipainoa mutta harrastan silti aktiivisesti liikuntaa ja pyrin pitämään itseni kunnossa jotta pysyisin terveenä, joten en pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa jonka seurassa koko ajan pelkäisi että kohta se saa sydänkohtauksen tai kuolee johonkin muuhun sairaaloisen ylipainon aiheuttamaan seuraukseen. Ja tietysti myös se että rakkaan ihmisen kanssa olisi kiva tehdä asioita yhdessä, ja jos toinen tuskin jaksaa liikkua niin jää vaihtoehdot aika vähiin.

Vierailija
45/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse 60 kg painava, niin ehkä sitten.

Miehestä, joka on itse lihava, mutta vaatii kumppaniltaan normaalipainoa, en kiinnostuisi.

Vierailija
46/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvomaailmamme eivät kohtaisi, vaikka noin vähän tietoa itsestäsi annatkin.

Alapeukuttajille tiedoksi etten voi kiinnostua ihmisestä joka ei pidä itsestään huolta, tarkoittaa myös ettei paisuta itseään muodottomaksi. Jos mies painaa yli 100 kg enemmän kuin minä niin ohitan ihan suosiolla.

Vierailija
47/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuin 130-kiloisesta miehestä ja seurustelemme vieläkin. Hän on upea persoona :) Olen avarakatseinen nainen.

Oletko itsekin lihava?

En ole, olen 160/50 :D 130-kiloinen läskikasa pystyy yllättävän moneen. Hän on myös myös harrastuskaverina minulle. En tiedä, näen ihmisissä ennen kaikkea hyvät puolet ja hänen iloinen ja lempeä luonteensa oli todella vetoavaa. 160-kiloisena hänen olisi jo varmasti vaikeampaa tehdä mitään aktiivista ja toivon hänen oman hyvinvointinsa vuoksi, että saisi vielä joskus painon laskuun ennen kuin tapahtuu mitään katastrofaalista, mutta se on hänen oma asiansa. Hän on kertonut käyneensä 160kilossa ja laihtuneensa siitä 30 kg. Suunta on ainakin oikea. 

Vierailija
48/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vanha sinulle mutta..harrastan itse liikuntaa, ei kenties voitaisi harrastaa mitään liikuntaa yhdessä (kuntosali, lenkkeily tms.), koska tuo paino jo estäisi sen. En ole itse kuitenkaan hoikka vaikka näin kommentoin.

Ei muuten haittaa, jos miehellä on ylimääräistä, jos on muuten kunnossa ja olo ihan hyvä. Ihmettelen, miten 160 kg jaksaa harrastaa seksiä, itselleni ainakin tärkeää eikä innosta jos toinen ei vaan jaksa kuin ehkä viisi minuuttia.

Vierailija
49/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse 110kg/190cm eikä kukaan nainen kiinnostunut. Laihdutin 90 kiloon ja johan alkoi kiinnostusta löytyä. Pitää olla normaalipainoinen jotta pinnalliset naiset kiinnostuisi.

Jaa minusta tuo kuulostaa hyvältä.. tosin riippuu vähän naamasta ja muusta olemuksesta.

Vierailija
50/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse kumppania ulkonäön perusteella. Eli luonteesi ratkaisisi sen, voisinko kiinnostua sinusta seurustelumielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän