Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssan ensioireet? Mikä tulee ensin, kuume, lihaskipu vai joku muu?

Vierailija
15.01.2020 |

Kuinka nopeasti tauti kehittyy täyteen voimaansa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista tietää, mikä on se ajatusprosessi (käytän tässä termiä 'ajatus' melko vapaasti), jonka seurauksena joku päättää, että Vauva-lehden AV-palsta on paras tietolähde moiseen.

Vierailija
2/8 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kehittyy kahdessa tunnissa voimaansa. Ensin on pieni sairudentuntu ja sitten muutaman minuutin kuluttua jo kuume nousee kohisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ensin päänsärky, sitten kurkkukipu ja lopuksi seisokki.

Naisella myös ensin päänsärky, sitten väsymys ja kyljen kääntö.

Vierailija
4/8 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa influenssa ja kummallakin kerralla tuli ensin rakettimainen kuume ad 39-40. Sillä ne oireet alkoivat.

Vierailija
5/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin akuuttisairaalan yövuoroon, joka alkoi 21.15. En tiennyt sairaudesta mitään siinä vaiheessa. Noin parin tunnin kuluttua tunsin, että on korkea kuume ja se oli 39.5.

Ei ollut mitään mahdollisuutta saada sijaista, olin ainoa sairaanhoitaja yövuorossa ja apunani oli kaksi perushoitajaa.

Yö vaan oli pakko mennä aamuun saakka. Otin kuumetta alentavaa ja yksi perushoitaja oli mukanani tukena, kun annoin yön ajan lääkityksiä, vaihdoin infuusioita ja tiputin antibioottiannoksia. Muistan, että em oli toistakymmentä. Meitä oli hyvä tiimi ja siksi selvisin kunnialla yössä. Muistin kiittää työtovereita.

Vierailija
6/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kuivalla yskänllä, siitä parin tunnin päästä 39 kuumetta

Vierailija
7/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut ihan puskista nousevalla, hyvin korkealla kuumeella. Samaan aikaan lihakset kipeät ja jäykät erityisesti niskan/selän alueella.

Vierailija
8/8 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mielenkiintoista tietää, mikä on se ajatusprosessi (käytän tässä termiä 'ajatus' melko vapaasti), jonka seurauksena joku päättää, että Vauva-lehden AV-palsta on paras tietolähde moiseen.

Kommentista päätellen ^

Täydellinen paikka näyttää omaa tyhmyyttään tämä palsta ainakin on.