Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa hyväosaisen ihmisen menemään ilmaiseen ruokajakeluun joka on tarkoitettu ahdingossa oleville?

Vierailija
15.01.2020 |

Ahneus, kusipäisyys, moraalittomuus?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ruokajakelussa äitini puolesta. Hän on liikuntarajoitteinen.

Vierailija
2/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen piheys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokaa riittää kaikille halukkaille, niin miksi ei? Parempi kai ruoat rikkaan jääkaapissa kuin kaatopaikalla.

t. ruokalahjoituksilla lomamatkan säästänyt

Vierailija
4/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn lasten kanssa kirkolla syömässä joskus, mutta mennään kyllä jonon viimeisinä niin ei kukaan jää ilman meidän takia.

Lisäksi tietty maksetaan siitä ruoasta.

Se miksi käydään on, että saadaan vaihtelua arkeen, lapset saa kokemuksen "ravintolasta" ja lapset oppis syömään laajemmin. Lisäksi on mukava tavata muitakin aikuisia päivisinkin.

Oon kyllä hoitovapaalla niin, ettei rahaa kauheesti oo mutta ollaan kyllä ihan hyväosaisia silti, ei eletä mitenkään kurjasti.

Vierailija
5/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hävyttömyyden huippu! Olen itse matalapalkka-alalla ja tuloni ovat vaatimattomat mutta ei kävisi edes mielessä mennä viemään leipää työttömän suusta.

Vierailija
6/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä se sekin. Ja kuka Suomessa on muka hyväosainen?

Vierailija
7/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Itsekeskeistä touhua.

Terv. Yksi hyvin pienituloinen joka jäi ilman ruokakassia, koska toinen hakija jolla oli uusin hybridi ja takapenkillä oli pizza lootia haki viimeisen..

Vierailija
8/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengen köyhyys.

Vierailija
9/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan niin törkeitä veroja, että jos joskus saan jotakin ilmaiseksi, niin kelpaa.

Vierailija
10/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Itsekeskeistä touhua.

Terv. Yksi hyvin pienituloinen joka jäi ilman ruokakassia, koska toinen hakija jolla oli uusin hybridi ja takapenkillä oli pizza lootia haki viimeisen..

Oliko harmaa Toyotan hybridi? Jos oli, pahoittelen...

Vierailija
11/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki, jotka saa käteen yli 1500 kuussa.

Vierailija
12/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä hävyttömyyden huippu! Olen itse matalapalkka-alalla ja tuloni ovat vaatimattomat mutta ei kävisi edes mielessä mennä viemään leipää työttömän suusta.

Työtön saa kuule erilaisina tukina samanverran kun sä matalapalkkatöistä ja monet joilla lapsia niin enemmänkin, tämä syy miksi monet ei edes halua jaskahommiin pienellä palkalla, että älä sääli yhtään sä olet sen ruokapussin ansainnut. Mulla ei luonto anna periksi lopettaa töitä ja on joku rytmikin elämässä sitten.

T.toinen pieniliksainen

Vierailija
13/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki, jotka saa käteen yli 1500 kuussa.

Kai nyt perheen koko vaikuttaa. Saan reilusti yli tuon, mutta silti saamme asumistukea. Yksi kaverini on hyvätuloinen, mutta elatusmaksujen takia hänelle jää vain sossun minimi.

Vierailija
14/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloinen piheys.

Pihiys.

Vierailija
15/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti hyväosainen, niin täytyy olla sairaalloisen nuuka, että sellaisesta ruokansa hakee.

Vierailija
16/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen että EHKÄ on menettänyt työpaikkansa YT neuvottleuissa eikä uutta ole saatu. Ajan kanssa tulot loppuvat eivätkä edes surkean pienet tuet riitä ruokaan.

Joo saattaa olla että on päällä hyvänäköinen takki ja muuten vain siistit vaatteet mutta oot tietenkin ostanut niitä kun oli tuloja!

Vierailija
17/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen että EHKÄ on menettänyt työpaikkansa YT neuvottleuissa eikä uutta ole saatu. Ajan kanssa tulot loppuvat eivätkä edes surkean pienet tuet riitä ruokaan.

Joo saattaa olla että on päällä hyvänäköinen takki ja muuten vain siistit vaatteet mutta oot tietenkin ostanut niitä kun oli tuloja!

Sittenhän ei kyseessä olekaan hyväosainen ihminen.

Vierailija
18/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme edes käy ruokajakelussa vaikka huono-osaisia ollaan. Hävettäis liikaa, ja sen verran mitä olen noista nähnyt niin aika epäterveellistä ruokaa on ollut, ainakin oman kaupungin ruokajakelussa (paljon pullaa).

Vierailija
19/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu haki mm kissanhiekkaa sellaisesta, eikä tällä edes ole kissaa. Eläkeläinen jolla ei ole pulaa rahasta. Kyllähän tuo ihmetyttää.

Vierailija
20/40 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Myllypurossa ruokajonoissa käy vedettävien kärryjen kanssa venäjää puhuvia maatuskoja, jotka sitten myyvät tätä ruokaa halvalla hinnalla ostarin kulmalla.