Kaikki naapurit ovat taas lähteneet töihin t. Ammattivalittaja
Muutama eläkeläisnaapuri plus minä ollaan kotona. Jotenkin sitä kadehtii kun toisilla on säännöllinen elämä.
Kommentit (12)
Minä olen äskettäin jäänyt eläkkeelle ja aika säännöllistä elämää elän = samat asiat rutiinilla lähes joka päivä ja mukavaa on.
Tee itsellesi jonkinlainen "päiväjärjestys"!
Vierailija kirjoitti:
Koita keksiä jotain säännöllistä tekemistä.
Kyllähän sitä keksisi, jos pystyisi jotenkin liikkumaan. Tekisin vaikka vapaaehtoistyötä mutta taksin ottaminen joka matkaan maksaa, niin ei viitsi tuollaiseen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä keksisi, jos pystyisi jotenkin liikkumaan. Tekisin vaikka vapaaehtoistyötä mutta taksin ottaminen joka matkaan maksaa, niin ei viitsi tuollaiseen ottaa.
Siis Ap
Säännöllisen elämän voi luoda ilman työpaikkaakin. Ja onhan monilla myös hyvin epäsäännölliset työajat.
On myös vapaaehtoistyötä, jota voit tehdä kotoa käsin: erilaiset auttavat puhelimet, auttavat chatit, varmasti löytyy paikallisilta järjestöiltäkin asioita, joita voi tehdä kotoa käsin.
Tai miten olisi verkko-opiskelu?
Vierailija kirjoitti:
On myös vapaaehtoistyötä, jota voit tehdä kotoa käsin: erilaiset auttavat puhelimet, auttavat chatit, varmasti löytyy paikallisilta järjestöiltäkin asioita, joita voi tehdä kotoa käsin.
Tai miten olisi verkko-opiskelu?
Verkko-opiskelua olen ajatellut. Ap
Mä en seuraa naapurien elämää, mutta kai ne on töihin menneet. Puuhastelen tässä kotona omiani ja käyn päivälenkillä kunhan kirkastuu ilma. On se vähän haikeaa olla päivät yksin, mutta ei onneksi montaa tuntia, kun mies ja lapset tulevat. Täällä on lämmin ruoka odottamassa sitten. Pyykit on pesty puhtaat lakanat sängyssä ja imuroitu. Ehkä vielä piirakka uunissa paistumassa. Välillä toki tuntuu, että pitäisi keksiä jo uutta sisältöä päiviin. Idea on kehittymässä, odottamassa että alan toteuttaa sitä. Tiedän kokemuksesta, että aika juoksee siivillä, kun ottaa siveltimen käteen ja alkaa maalata. Pitää vaan hiljentää sisäinen kriitikko, joka kieltää kaiken kivan, ja lähteä maalausvälinekaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä, eka aloitus täällä oli tänään aamu 7:n aikaan.
Sähän elät säännöllistä elämää! Aamulla aikaiseen nouset syöttämään miehen ja sen jälkeen vastaat asiakkaiden puheluihin ja pöljäilet täällä.
Minä menen nukkumaan kun naapurit lähtevät töihin. Heräilen sitten iltapäivästä kun palaavat. Hakkaan seiniä ja pattereita tuonne 7-8 välille ja soitan cd levyltä koiran haukuntaa.
Sitten laitan teknoa ja lisään äänenvoimakkuutta hiljalleen kunnes puolenyön tienoilla tulevat poliisit. Seuraan ikkunasta ja hiljenen ennenkuin astuvat rappuun. Eiväthän he koskaan löydä edes stereoitani joten jonkun muun piikkiin menee. Näin mennään vuodesta toiseen ja säännöllisesti saan uudet naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä, eka aloitus täällä oli tänään aamu 7:n aikaan.
Enhän mä heräisi ennen kello 12 jos ei olisi perhettä. Ap