Kukaan ei taida muistaa, että Meghan on pienen pojan äiti...
Eikä kukaan taida muistaa, miten Dianalle kävi.
Mun mielestä se on ällöä, että koko maailma on pienen lapsen äitiä vastaan.
Mut joo, jatkakaa toki haukkumista.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Harryä. Ensin äiti kuoli median takia ja nyt media kiusaa omaa vaimoa. On ihme, että he ovat jaksaneet näinkin hyvin. Toivotaan, että media jättäisi heidät rauhaan. Muuten voi historia toistaa itseään.
Minunkin käy sääliksi Harrya, mutta siksi, että on joutunut manipuloivan narsistin uhriksi. Dianan kuolema oli varmasti hänelle lapsena kova paikka. En kuitenkaan usko, että Diana kuoli "median uhrina". Hän oli ilman turvavyötä rattijuopon kyydissä.
Ehkä äitiys muutti luonteen. Ennen lapsen saamista hän mustamaalasi isäänsä. Kun kirjejuttu nyt käsitellään oikeudessa, saamme tietoomme tosiasioita eikä tarvitse välittää huhuista. Vähän huonolta näyttää Megsyn kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Meghankaan mikään enkeli ole. Luopuisi suosiolla kuninkaallisesta arvonimestä niin ei olisi ihmisillä aihetta haukkua. Mutta kun haluaa saada rusinat pullasta ja ratsastaa edelleen hovin nimellä niin minkäs mahtaa.
Minäkin pidin ennen Meghanista, mutta en enää. Hän haluaa eroon hovista, mutta rekisteröi kuitenkin Sussex Royal-tavaramerkin. Eli aikoo tehdä rahaa arvonimellään. Se kertoo jo aika paljon Meghanista ihmisenä, on todella laskelmoiva ja selvästi julkisuuden perään. Olisi ilmoittanut vain ettei halua enää olla herttuatar, olisi laantunut tämäkin kohu.
En oikein mitenkään usko, että Meghan yksinään rekisteröisi mitään. Varmasti siinä on aviomies mukana.
William ja Kate ovat muuten yhtä lailla rekisteröineet tavaramerkkinsä. Ehkä he aikovat tehdä hyväntekeväisyyttä, ehkä varmistaa ettei kukaan muu voi käyttää sitä. Aika näyttää, molempien herttuaparien kohdalla.
Hämmennät tahallasi tai olet tietämätön.
Olen ihan mielelläni tietämätön, jos tieto tarkoittaa pahansuopiin juoruihin uskomista.
Miksi vihaat niin paljon?
Olen kirjoittanut kaksi kommenttia tähän ketjuun, ja niiden perusteella kysyt tuollaista. En ymmärrä. Näetkö vihaa kaikkialla?
No sittenhän voit kirjoittaa kolmannen viestin, jossa hieman avaat kaikkea sitä mitä minä en tiedä. Sitten minä voin todeta, että et ole pelkkä vihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Meghankaan mikään enkeli ole. Luopuisi suosiolla kuninkaallisesta arvonimestä niin ei olisi ihmisillä aihetta haukkua. Mutta kun haluaa saada rusinat pullasta ja ratsastaa edelleen hovin nimellä niin minkäs mahtaa.
Minäkin pidin ennen Meghanista, mutta en enää. Hän haluaa eroon hovista, mutta rekisteröi kuitenkin Sussex Royal-tavaramerkin. Eli aikoo tehdä rahaa arvonimellään. Se kertoo jo aika paljon Meghanista ihmisenä, on todella laskelmoiva ja selvästi julkisuuden perään. Olisi ilmoittanut vain ettei halua enää olla herttuatar, olisi laantunut tämäkin kohu.
En oikein mitenkään usko, että Meghan yksinään rekisteröisi mitään. Varmasti siinä on aviomies mukana.
William ja Kate ovat muuten yhtä lailla rekisteröineet tavaramerkkinsä. Ehkä he aikovat tehdä hyväntekeväisyyttä, ehkä varmistaa ettei kukaan muu voi käyttää sitä. Aika näyttää, molempien herttuaparien kohdalla.
Olen ihan mielelläni tietämätön, jos tieto tarkoittaa pahansuopiin juoruihin uskomista.
Olen kirjoittanut kaksi kommenttia tähän ketjuun, ja niiden perusteella kysyt tuollaista. En ymmärrä. Näetkö vihaa kaikkialla?
No sittenhän voit kirjoittaa kolmannen viestin, jossa hieman avaat kaikkea sitä mitä minä en tiedä. Sitten minä voin todeta, että et ole pelkkä vihaaja.
Oikeastaan minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa asiaan ihan niin paljon, että alkaisin ilmaiseksi kirjoittaa aiheesta. Se, mitä joku ajattelee minusta, ei myöskään tässä tapauksessa kiinnosta. Kysymykseni oli lähinnä retorinen. Hyvää päivän jatkoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa asiaan ihan niin paljon, että alkaisin ilmaiseksi kirjoittaa aiheesta. Se, mitä joku ajattelee minusta, ei myöskään tässä tapauksessa kiinnosta. Kysymykseni oli lähinnä retorinen. Hyvää päivän jatkoa :)
Selvä, kävit vain tuikkaamassa ketjuun retorisen kysymyksen. Hyvää päivänjatkoa.
Moni on tainnut unohtaa senkin, että Meghan on ihminen.
Mua ihmetyttää, että netistä löytyy kuvia Williamin pikku-Willystä, Katesta yläosattomana ja Harrysta Aatamin asussa. Meghanilla on kuvissa vaatteet päällä. Silti Meghan saa kaiken kuran niskaansa.
Kaivan suklaat esille ja ilolla kuuntelen puolustuspuheet kuninkaallisten harkinnan pettämisestä ja Meghanin mollaukset.
Nää Meghanin haukujat on ihan mielisairasta porukkaa, voisi bannata palstoilta joksikin aikaa niin oppisivat käyttäytymään. Onks nää niitä samoja joiden hampaissa Saara Aalto aikanaan oli?
Vierailija kirjoitti:
Meghan teki maailmanennätyksen suositusta vihatuksi. Ihan itse. Well done👍
Pian kukaan ei halua niitä maahansa. Kanadalaiset muuttivat mielensä kun saattavat joutua maksumiehiksi pyrkyripariskunnan hulvattomaan elämäntyyliin. Britit eivät halua niitä takaisin. Ei voi muuta kuin ihailla tuota häikäilemättömyyttä. Moni muu ei kehtaisi.
Kanadaan ei ihan noin vain muuteta
https://www.theglobeandmail.com/politics/article-harry-and-meghan-will-…
Meghanin isä haastettu todistajaksi oikeudenkäynnissä lehtiä vastaan. Eli hän on lehtien puolella. Kaikki viestittely isän ja tyttären välillä tullut julki.
Paljon Meghanin valheita on paljastunut.
MIELENKIINTOISTA!
Ps. Täälläkin paljon haukuttu isä maksoi Meghanin elämisen vielä hänen jo tehdessään SUITS-sarjaa. Bad dad totisesti!
Ap. Mielestäni äitejä saa arvostella siinä kuin ketä tahansa, jos siihen on syytä.
Minä arvostelen omaa äitiäni, vaikka hän on kymmenen lapsen äiti. Ei äitiys tee kenestäkään arvokkaampaa kuin muista naisista.
Piers Morgan tykittää taas:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7890609/PIERS-MORGAN-Thomas-Ma…
Että semmoinen tytär, nainen ja pienen lapsen äiti.
"Oh, she’s all heart for strangers when there are cameras around."
Eipä taida Meghan itsekään sitä muistaa.
Meghan saa jopa enemmän vihaa niskaansa mitä joku sarjamurhaaja. Ihan sairasta ja kohtuutonta.
Olen ollut narsistien kanssa tekemisissä, olen työni puolesta joutunut olemaan narsistien kanssa tekemisissä, mutta en silti ikinä uskaltaisi ketään diagnosoida pelkkien lehtijuttujen perusteella. Etenkään roskalehtien, jotka elättävät itseään kohuilla, juoruilla ja pahansuopaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy Harryä. Ensin äiti kuoli median takia ja nyt media kiusaa omaa vaimoa. On ihme, että he ovat jaksaneet näinkin hyvin. Toivotaan, että media jättäisi heidät rauhaan. Muuten voi historia toistaa itseään.
Minunkin käy sääliksi Harrya, mutta siksi, että on joutunut manipuloivan narsistin uhriksi. Dianan kuolema oli varmasti hänelle lapsena kova paikka. En kuitenkaan usko, että Diana kuoli "median uhrina". Hän oli ilman turvavyötä rattijuopon kyydissä.
En ikimaailmassa uskaltaisi istua autossa ilman turvavyötä Pariisin liikenteessä. Aina pistän turvavyön ja lukitsen ovet.
Muistaakohan itse Meghan olevansa äiti? Tuskinpa. Sen tyyppinen ihminen, jolla on mielessä vaan "minä, minä, minä, minä..." eikä välitä vaikka lapsi kärsisi äitinsä sekoiluista.
Vierailija kirjoitti:
Meghan saa jopa enemmän vihaa niskaansa mitä joku sarjamurhaaja. Ihan sairasta ja kohtuutonta.
Olen ollut narsistien kanssa tekemisissä, olen työni puolesta joutunut olemaan narsistien kanssa tekemisissä, mutta en silti ikinä uskaltaisi ketään diagnosoida pelkkien lehtijuttujen perusteella. Etenkään roskalehtien, jotka elättävät itseään kohuilla, juoruilla ja pahansuopaisuudella.
Täällähän uskalletaan diagnosoida kommentoijiakin mielisairaiksi. On sekin melko erikoinen tapa puolustaa Meghania.