Alavatsan "pömpötys" ja ihmisten tuijotus
Olen kolmekymppinen nainen ja synnyttänyt pari lasta reilu 10 vuotta sitten.
Olen ihan normaalipainoinen, liikun paljon ja olen hyvässä kunnossa, mutta huomaan että aina välillä ihmiset tuijottavat alamahaani.
Olen kapeavyötäröinen (67cm) ja korkealanteinen, lantion levein kohta kuitenkin alempana (98cm). Leveät hartiat tekevät minusta kuitenkin vähemmän päärynän näköisen, vaikka olenkin aika persevä.
Joka tapauksessa alamahani näyttää usein pömpöltä. Käytän korkeavyötäröisiä farkkuja, koska ne istuvat parhaiten. Kokeilin käyttää litistäviä alkkareita, mutta ne vain korostivat tuota alamahan pyöreyttä suhteessa vyötäröön.
Huomaan että vatsaani katsotaan, luullaan varmaan että olen raskaana.
Onko muilla tätä ongelmaa?
Ruokavalio on kunnossa, välttelen leipää ja sokeria.
Kommentit (23)
^ Niin, tällaisia ihmisiä juuri meinaan, että tuijottavat. Ap
Korkeavyötäröiset farkut ja paita farkkujen sisällä? Miksi sitä masua pitää korostaa?
Vierailija kirjoitti:
Erkaantuneet vatsalihakset?
Ehkä? Mun alamaha on kuitenkin enemmän sellainen kiinteä kumpu, kuin olisin jossakin vaiheessa alkuraskatta.
Vatsa ei siis ole "taikinamainen". Ap
Mikä ongelma pömppis on tässä jenkkakahvojen luvatussa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Korkeavyötäröiset farkut ja paita farkkujen sisällä? Miksi sitä masua pitää korostaa?
Tarkoitus olisi korostaa vyötäröä, muuten näytän laatikolta. Ap
Alapömppis on karmea. Nykyisin näkee teinitytöilläkin näitä karseita "etureppuja", jotka on sitten sullottu juurikin korkeavyötäröisiin farkkuihin, jeggingseihin tai leggingseihin.... toooooooooooooooodella nättiä.
Näin täti-iässä pömppis alkaa puskea esiin, jos ei pidä ruokavaliota sotilaallisen tiukkana. Välillä repsahtaa ja saman tien on navan alla rasvakumpu tuloillaan. Hormonikierto tietty myös tekee tehtävänsä.
Tuijotus on vaan omien korviesi välissä. Todellisuudessa kukaan ei kiinnitä sinuun huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotus on vaan omien korviesi välissä. Todellisuudessa kukaan ei kiinnitä sinuun huomiota.
Onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi korostaa vyötäröä, muuten näytän laatikolta. Ap
Korostat tolla tyylillä juuri sitä pömppistä.
Mustakin tuntuu samalta, välillä en tosin tiedä katsooko ne rintoja vai mahaa.
Suhdeluku 0.68 eli alavartalo tiimalasia.
Kohdun asento, selkärangan asento, rakareisien kireys, ryhti, moni asia voi vaikuttaa.
Korkeavyötäröinen farkku on hyvä, jos se on joustamatonta kangasta. Itselläni on myös löysät vatsalihakset ja jumpata en voi useiden leikkausten vuoksi. Napakka farkku saa vatsan näyttämään litteältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin?
On. Vai kyyläätkö itse jokaista vastaantulijaa etsien vikoja?
Vierailija kirjoitti:
67-98, reippaasti yli tiimalasin.
Noista tiimalasin mitoista pömpötys todennäköisesti johtuukin. Monella näyttelijällä alavatsa korostuu kun vyötärö on todella kapea. Rakenteessa siis. Kaikkea ei voi saada!
Mulla on ibs ja välillä olen ihan litteävatsainen ja seuraavana päivänä saatan näyttää siltä kuin olisin viimeisillään raskaana. Mieluummin pieni tasainen pömppis.
Kokeile kaulimella kaulia lapsesi kehoon jättämiä ilmoja ulos. Se saattaa pierettää valtavasti mutta itselläni ainakin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin?
On. Vai kyyläätkö itse jokaista vastaantulijaa etsien vikoja?
En, vaan uteliaasti tutkaillen.
En tiedä. Meidän töissä on nainen, joka on muuten hoikka, mutta vatsa todella pyöreä. Luulin, että on raskaana, mutta ei ollut kun vuosi vieri ja maha pysyi samanlaisena. Ajattelin, että on varmaan jokin sairaus?