Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin mielipide jostain ihmisestä muuttunut yhtäkkiä?

Vierailija
14.01.2020 |

En pysty järjellä selittämään miten mielipiteeni tai tapa jolla ajattelen työkaveristani on muuttunut 2 viikon aikana aivan totaalisesti. Onko teilläkin ollut tapauksia jossa joku, josta ennen ajattelitte vain hyvää, on yhtäkkiä alkanut lähestulkoon ärsyttämään teitä? Ilman oikein mitään selvää syytä?

Kai syynä on joku stressi tai sellainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hitaasti lämpeävää tyyppiä luonteeltani. Sen vuoksi minulla menee ylipäänsä todella kauan muodostaa kenestäkään syvällisempää mielipidettä. Kaikkien kanssa ei edes tule ikinä keskusteltua niin syvällisistä asioista, että sitä syvällistä mielipidettä olisi mahdollista muodostaa.

Siksi ihmiset tulevat ja menevät elämässäni. En oikein saa sydänystäviä töistä enkä opinnoistani.

Vierailija
2/3 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti myös omaa olemistasi. Hyökitkö liian nopeasti liian lähelle? Ehkä olet tulkinnut alunperin liikaa/ väärin ja nyt ärsyynnyt kun toinen ei olekaan sitä mitä oletit? Neutraalisuus on kaikista paras työelämässä sekä se ettei oleta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää, joten yleensä jos mielipide muuttuu, se muuttuu negatiiviseen suuntaan. Koskaan ei kuitenkaan ilman selvää syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän