Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä naisten käsilaukuissa ei olisi mitään logoja tai vastaavia?

Vierailija
14.01.2020 |

Onko mitään laatulaukkumerkkiä, jonka laukuissa ei ole tekstejä/logoja? En vain jotenkin halua kantaa mitään merkkiä vaan haluan pelkän laukun, joka on kaunis ja kestävä. Nahkaista olen ajatellut, mutta ei ole välttämättömyys, kunhan laukku muuten miellyttää silmää ja on käytännössä hyvä.

Kiva jos joku voi auttaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta vaikka Prismasta

Vierailija
2/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan tämän vuoksi Lindexin laukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Longchampin nahkaisissa laukuissa logo on yleensä lähes huomaamaton.

Vierailija
4/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sokokselta ostettu aito tanskalainen nahkalaukku, ReDesign tms. Ei mitään logoa eikä härpäkettä, hyvä basic-laukku.

Vierailija
5/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievi shopista löytyy kotimaisia Utuan laukkuja. On niissä logo, mutta se on ihan pienellä.

Vierailija
6/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat laatumerkin, muttet halua kantaa merkkiä? 

Vierailija
7/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat laatumerkin, muttet halua kantaa merkkiä? 

Mitä kummallista siinä on?

Vierailija
8/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty on paras.

Vierailija
9/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis maksaamaan niin teet jollain ompelijalla?

Vierailija
10/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime syksynä mustan nahkaisen ja sopivan tilavan laukun jossa lukee ehkä 1cm kokoisilla kirjaimilla toisella puolella ylhäällä Polo Ralph Lauren. Äärimmäisen yksinkertainen ja ajaton tyyliltään ja ulkonäöltään, todellakin hintansa väärti (oli -40% alessa n.160€).

Haluaisin samanlaisen toffeenruskeana.

Vierailija
11/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on esimerkki siitä, millä tavalla logo on noissa Utuan laukuissa: https://www.sievishop.fi/utua-tuotteet/tuote/haiku-olkalaukku/1521FLA/  

Vierailija
12/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sievi shopista löytyy kotimaisia Utuan laukkuja. On niissä logo, mutta se on ihan pienellä.

Nuo vaikuttavat minustakin laadukkailta ja kivannäköisiltä, mutta ehkä jonkun mielestä tätimäisiä.

Vierailija
13/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina että Vuittonin laukut säilyttävät ikuisesti arvonsa, kun ovat sellaisia mummolaukkuja. Niin eikö pissikset tulleet ja pilanneet nekin.

Mulla on ihan sama fiilis kuin ap:lla, että arkilaukuksi haluan sellaisen huomaamattoman, joka ei huuda "ryöstä minut" tai että "oon bimbo joka seuraa vain pintamuotia". Ja lompakko ja kännykkä pitää mahtua sisään.

Vierailija
14/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan upeita nuo Sievin nahkalaukut.  Kiitos hyvästä vinkistä.

Vierailija
15/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo vaikuttavat minustakin laadukkailta ja kivannäköisiltä, mutta ehkä jonkun mielestä tätimäisiä.

Niillä on kyllä aika paljon eri malleja. Ymmärrän, että vaikka tää https://www.sievishop.fi/utua-tuotteet/tuote/helsinki-olkalaukku/1826CR… on jonkun mielestä tätimäinen, mutta esim. nää https://www.sievishop.fi/utua-tuotteet/tuote/espoo-exclusive-pikkulaukk… nyt on niin yksinkertaisia ja ajattomia tuotteita, ettei niistä oikein tätiä saa.

Vierailija
16/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nahkainen Venetsiassa käsintehty laukku missä ei ole logoa ollenkaan. Ei tule heti vastaan:)

Mutta joo, logo ei saa näkyä merkkivaatteissa/- laukuissa ollenkaan, se on tyylitöntä

Vierailija
17/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi suutarinliikkeistä ja nahkatavaraliikkeistä saa upeita ja yksinkertaisia nahkalaukkuja, jotka eivät ole yleensä mitään tunnettua trendimerkkiä. Maksat hyvästä materiaalista ja laadukkaasta työstä, laukku kestää kymmeniä vuosia ja vain paranee vanhetessaan.

Vierailija
18/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bottega Venetan laukuissa ei ole logoa, design toimii logona. Hintaa ja laatua sen sijaan on.

Vierailija
19/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on esimerkki siitä, millä tavalla logo on noissa Utuan laukuissa: https://www.sievishop.fi/utua-tuotteet/tuote/haiku-olkalaukku/1521FLA/  

Hyi, miten rumia! Tuollasia saa jokaisesta marketista kympillä.

Vierailija
20/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrassaan upeita nuo Sievin nahkalaukut.  Kiitos hyvästä vinkistä.

Mummolaukkuja