Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä naisten käsilaukuissa ei olisi mitään logoja tai vastaavia?

Vierailija
14.01.2020 |

Onko mitään laatulaukkumerkkiä, jonka laukuissa ei ole tekstejä/logoja? En vain jotenkin halua kantaa mitään merkkiä vaan haluan pelkän laukun, joka on kaunis ja kestävä. Nahkaista olen ajatellut, mutta ei ole välttämättömyys, kunhan laukku muuten miellyttää silmää ja on käytännössä hyvä.

Kiva jos joku voi auttaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö Etsystä noilla kriteereillä?

Vierailija
22/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Sievi Utua -laukut sopii mainiosti yhteen Riekerin sandaalien ja pitsicaprien kanssa. Wow, upea kesälook Iskelmä-festareillevalmis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will's Vegan Store

Vierailija
24/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat laatumerkin, muttet halua kantaa merkkiä? 

Mitä kummallista siinä on?

Niin, ei kaikissa vaatteissa ja asusteissa ole mitään näkyvää merkkiä. Näemmä ajatus on joillekuille mahdoton.

Vierailija
25/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En ole vielä mummo vaan keski-ikäinen, enkä ole mikään puolimittaisten vaatteiden tai tunikoiden ystävä, vaan pukeudun työnkin takia jakkupukuun ja nahkakenkiin. Olen teettänyt vaatteita paljonkin, mutta laukkua en ole koskaan teettänyt. Etsyssä on paljon tarjontaa, mutta moni laukuntekijä ei harrasta vuoreja. Jostain syystä haluaisin kuitenkin vuorellisen laukun tällä kertaa. Vuorettomatkin laukut ovat kivoja ja sopivat rentoon tyyliin, mutta en taida tarvita rentoa uutta laukkua, koska vanhat ja vähän kulahtaneet laukkuni kelpaavat sellaisiksi.

Myös kokovaatimus on ongelma, sillä nyt muodissa ovat pienet laukut, mutta en pärjää sellaisella. Sitä paitsi pieniä laukkuja minulla jo olisikin. Tähän kun lisää sen, että pitäisi löytyä malli, jonne ei pääse sisään kosteutta ja jossa ei ole kiiltäviä kullanvärisiä osia, niin tarjonta on yllättävän vähäistä, jos ei nyt aivan peruslaukkua sitten osta. Samaten en laita laukkuun periaatteesta satoja tai tuhansia euroja, koska niille euroille löytyy niin paljon muutakin käyttöä. Laukku ei ole minulle mikään statussymboli enkä halua viestiä sillä mitään.

ap.

Vierailija
26/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arkikäytössä iso hobo tote Furlalta, mutta en muista mallin nimeä. Siinä on ihan pikkunen Furla-kohoteksti kohdassa, josta sitä ei oikeastaan huomaa (toisella sivulla lähellä pohjaa). On ollut hyvä ja kestävä käytössä.

Vierailija
27/27 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa melkein aina olla jossain se merkki vaikka ehkä melko huomaamattomasti.