Mitä tekisin ruuaksi lauantaina? T. Ammattivalittaja
Vietän sen päivän kokonaan yksin ja mies ja lapsi syövät pelireissulla. Jotain gluteenitonta pelkästään minulle pitäisi keksiä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Esim. tuota salaatin kanssa:
Olen kalalle allerginen. Ap
Tee itse pasta, paista vähän pekonia pannulla ja käsittele avocado lautaseen mukaan miten itse haluat, vaikka sellaisenaan. Tämä nyt vasta oli yksi aivopieru.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse pasta, paista vähän pekonia pannulla ja käsittele avocado lautaseen mukaan miten itse haluat, vaikka sellaisenaan. Tämä nyt vasta oli yksi aivopieru.
Niin joo pasta ja gluteeni. Syö riisiä paketin pekonin kanssa. Loistavaa ruokaa. Tykkään kiinalaisesta ruoasta.
Pekoni riisi on suurta herkkua.
Kiina <3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo pasta ja gluteeni. Syö riisiä paketin pekonin kanssa. Loistavaa ruokaa. Tykkään kiinalaisesta ruoasta.
Pekoni riisi on suurta herkkua.
Joo, kyllä sitä varmaan itse gluteenittoman pastankin pystyisi tekemään mutta kun ei ole pastakonetta ja ksantaania, niin taitaa olla liian hankalaa. Tuo riisi ja pekoni kyllä onnistuu. Ap
Esim. tuota salaatin kanssa:
https://www.sydanmerkki.fi/resepti/kylmasavulohipiiras/