Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mulla olisi huonot aineenvaihduntageenit

Vierailija
14.01.2020 |

Niin painaisin varmaan 200 kiloa tällä ruokavaliolla. En jaksa tehä ruokaa joten käyn hesessä ja kebabilla tai ostan isoja pakastepizzoja. Noista oikeestaan koostunut ruokavalio viimeiset pari vuotta. Silti painan vaan 60kg.

Geeneistä kaikki on kiinni niinkuin iltalehdessä oleva tutkimuskin osoittaa.

M39

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia?

Vierailija
2/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Syön yhden normiruuan töissä, eli perus ateria ilman maitoo ja leipää. Sit aamiaisen joko syön tai en, jos syön niin jonku pikkujutun eli joku 200 kcal. Sit syön illallisen joko salaatin tai kotiruokaa annoksen. Iltapalaks sitten joskus juon jopa yhden piimäpurkin kokonaan tai sitten esim 2 jugurttia. Karkkia en syö melkeenpä koskaan, mäkissä käyn 4 kertaa vuodessa. Työ fyysistä ja liikuntaa erikseen kuntosalilla keskimäärin ehkä 140 tuntia vuodessa. Ja mitat on 161cm ja yli 70 kg, jopa 75kg. Että kiitos geeneistä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käynti on vaikeaa, koska joudun kiertää kaikki karkki- ja pullahyllyt kaukaa, että en näe niitä. Jos näenkin jonkun makean herkun, paino nousee 5 kg, yhdestä suklaapalasta tulee 5 kg lisää.

Oikeasti joskus kun olin hoikka (ihannepainossa) söin tosi tarkasti ja liikuin paljon. Sit mulla oli kavereita, jopa mua hoikempia, jotka veti makkaraa ja ranskiksia ja kävivät pikaruokapaikoissa ym. eivätkä harrastaneet kuin baari-iltoja. Mä en uskaltanu edes ajatella sitä makkaraa.

No, nyt oon kyllä läski kun mussutan kaiket illat kaikkea. Mutta kyllä se on ihmiskohtaistakin tuo.

Vierailija
4/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Syön yhden normiruuan töissä, eli perus ateria ilman maitoo ja leipää. Sit aamiaisen joko syön tai en, jos syön niin jonku pikkujutun eli joku 200 kcal. Sit syön illallisen joko salaatin tai kotiruokaa annoksen. Iltapalaks sitten joskus juon jopa yhden piimäpurkin kokonaan tai sitten esim 2 jugurttia. Karkkia en syö melkeenpä koskaan, mäkissä käyn 4 kertaa vuodessa. Työ fyysistä ja liikuntaa erikseen kuntosalilla keskimäärin ehkä 140 tuntia vuodessa. Ja mitat on 161cm ja yli 70 kg, jopa 75kg. Että kiitos geeneistä vaan.

Toiset pääsee helpommalla kuin toiset. Näin se vaan menee. Ei auta kuin sopeutua

Vierailija
5/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun geenit taisi muuttua jotakuinkin aloittajan iässä.

Vierailija
6/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi nuorena minulle että tällä vartalomallilla voin syödä salaatinlehden päivässä.

Tämä on totta, lihon jo ruuan näkemisestä. Tuntuu että joku vaan pitää painoa yllä kehossa enkä mahda sille mitään. Sitä on vaikea selittää. Puoli sukua on pieniä tynnyreitä.

Vierailija
7/7 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä geeneillä on ihan järjetön vaikutus. Itse sain reilut 30-vuotiaaksi syödä mitä vaan lihomatta. Ja kyllä mä söinkin. Suklaasta ja karkista en ole koskaan välittänyt, mutta pizzaa, hampparia, donitseja, kaljaa, siideriä ym. meni enemmän kuin laki sallii.

Nyt 40-vuotiaana joutuu jo vähän miettimään mitä syö, mutta normaalipainoinen (170/62) olen edelleen.

No, vastapainoksi naama ei ole koskaan ollut kovin kaksinen eli se kai sitten kompensoi laihuusgeeniä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi