Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en laihdu, vaikka syön vain 500-1000 kaloria/päivä.

Vierailija
14.01.2020 |

Hermo menee.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

800kaloria päivässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan parin kuukauden päästä asiaan. Jos ei silloinkaan ole mitattava muutosta tapahtunut, lasket syömäsi kalorit väärin.

Tai hän on perinnöllisesti lihava. Suomessa ja Usassa on paljon näitä jotka selvisivät tällä geeniperimällä katovuosista ja nälkävuosista uudelle vuosisadalle.

Nyt uudella vuosituhannella perimästä on vain haittaa.

Minulla on tuo geeniperimä ja kaikenlainen hiilari pienissäkin määrin lihottaa ja aiheuttaa välittömästi 2 tyypin diabetes oireita. Tämä on tutkittu minulta.

BMI on normaalisti minulla 30.

Se on osa minua ja sille ei voi mitään. Juoksen kuitenkin helposti maratoonin kolmesti viikossa jne.

Eli lihavakin voi olla hyväkuntoinen ja voimakas. Rasvasta ei silti pääse koskaan eroon, vaikka joutuisi keskitysleirin tapaiselle koetukselle. Näin lääkäri on asian minulle kertonut ja uskon auktoriteettia joka tietää asiansa.

Juokset maratonin kolmesti viikossa? Puhut paskaa. Vaikka verta sylkemallä sen muuten tekisitkin niin polvet ei kestä tommoisen massan kanssa.

Vierailija
42/42 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet niin tiukoilla kilokaloreilla? Painoindeksisi on 21,5 eli olet reilusti normaalipainon rajojen sisällä. Toki voisit painaa viisi kiloa vähemmän ja olla vielä normaalipainoinen, mutta on vartalotyypistä ja perimästä kiinni, onko se paino mahdollista saavuttaa ja pitää terveellisesti.

Tällä kitudieetillä pistät elimistösi sekaisin, mahdollisesti vuosiksi. Lopeta se heti.

Tee asioita, joista nautit, tapaa ystäviä, ulkoile. Mieti vuoden päästä, onko järkevää laihduttaa muutama kilo, jonka todennäköisesti saat takaisin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme