DPP tai DVP?
Siis kaksi miestä samaan aikaan pimsukkaan? Kukaan kokenut?
Kommentit (7)
Kyllä useasti, sukujuhlissa tulee traditioiden kautta tämä tutuksi. Helpompi jos partnerit ovat kokeneempia. Nuorempien miesten kanssa tämä suoritus jää usein lyhyeksi ja siten myös nautinto on lyhytaikainen. Mitä serkumpi, sitä herkumpi sanoi appikin jo aikanaan.
Puolison olen pannut dildolla ja kullilla pyllyyn yhtäaikaa, mutta pimpsaan ei mene kahta yhtäaikaa.
Miehen kanssa ollaan kokeiltu DP ja DVP dildoa apuna käyttäen. Toivottavasti vielä joskus saisi ihan oikeaa. Mies tykkäsi myös kovasti.
M41 kirjoitti:
Puolison olen pannut dildolla ja kullilla pyllyyn yhtäaikaa, mutta pimpsaan ei mene kahta yhtäaikaa.
Sama juttu. Ei veny millään tarpeeksi.
Ei ole fyysisestimahdollista minulle, enkä todellakaan edes haluaisi.
Kyllä sinne pari kalua sopii, kun olet sopivasti rentoutunut. Sieltä putkahtaa useampi kiloinen vauvakin ulos.
Itsekin luulin, ettei sellainen onnistuisi, mutta olin niin "kiimainen", kun tarjoutui tilaisuus asiaa kokeilla mieheni kanssa.
Asian pervous jotenkin sai minut oikein valumaan. Ihan parasta olisi ollut, jos miehiä olisi ollut kolme. Yksi vielä imettävänä. Haluaisin vielä sellaisen kokea, niin etten saisi edes huili taukoa orgasmin välillä. Miehet panisivat ja laukeasivat kaikkiin reikiin useasti.
Dildolla ja miehen peniksellä kyllä. Jotenkin hankalaa, kun siellä on kaksi erillistä asiaa. Fistaamalla varovasti saan paremmat orgasmit.