Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olet kateellinen lapsettomille erityisesti?

Vierailija
14.01.2020 |

Minä olen kateellinen erityisesti siitä omasta ajasta, mitä heillä on rajattomasti. Seuraan Muotimielessä Annea instagramissa ja hänen hitaat aamut ja kodin järkkäyily ja hifistely on ihanan seesteistä. Meillä 6v ja 2v lapset, joten kodin siivous ja laittaminen on sitä että saa juosta paikasta toiseen siivoamaan pahimmat pois ennen kuin seuraavassa paikassa räjähtää.

Ja ah, Voi kun saisi laittaa ruokaa mistä itse tykkään!!! Eikä aina jotain lapsille sopivaa mautonta suomalaista ruokaa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän unelmaelämääni, enkä vaihtaisi sitä mihinkään, mutta jos nyt jotain pitäisi sanoa, niin kadehdin sitä, että hyvää kirjaa saattoi ennen lapsia lukea tuntikausia putkeen.

Eiköhän sekin aika taas koita.

N36, lapset 4v ja 6v

Vierailija
22/24 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan syliini vuoden vanhan pojantyttäreni ja näen kuinka tärkeä mummi hänelle on, tyttö painaa poskeaan poskeani vasten yhä uudelleen, tuntuu että sydämeni pakastuu onnesta.

Omat, kaksi lastani ovat ihania, mutta vielä ihanampi on tämä pikkuinen ja hänestä tulee keväällä isosisko! Oi tätä mummin onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihmisenä tyhjä, jos kadehdit toisten itsestään antamaa kuvaa somessa.

Vierailija
24/24 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12, 14 ja 17v lapset. Jos lauantai aamuna herään vaikka klo 9, ehdin viettää kiireetöntä aamua sellaisen nelisen tuntia, ennen kuin eka heräilee ahteriaan raapien jääkaapille. Että oikein en voi tuosta(kaan) olla lapsettomalle kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi