Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt menisit työnantajallesi ja ilmoittaisit, että irtisanoutuisit, mitä tapahtuisi? Menisikö työpaikalla kaikki sekaisin? Löytyisikö työntekijä tilallesi?

Vierailija
14.01.2020 |

Minä ajattelin irtisanoutua ja jäädä kotiäidiksi. En vain yksinkertaisesti jaksa työelämää omalla alallani. Mies tienaa kolmen keskivertosuomalaisen verran, joten meillä on varaa tähän ratkaisuun.

Minut on helppo korvata, joten en kanna tästä huonoa omaatuntoa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, teen muutamia sellaisia erityistehtäviä , joita kukaan muu ei tässä kuntayhtymässä osaa.Toki oppii ne arviolta viidessä vuodessa.

Vierailija
42/44 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanouduin marraskuun lopulla ja vaikka korvaamaton en olekaan, kyllä silti huomasi, että pieni paniikki iski pomoille. Olin kyseisessä paikassa yksi niistä harvoista, joka vielä kaiken paskan keskellä halusi ja yritti tehdä työnsä kunnolla. Iso osa porukasta siellä on jo niin lannistunutta, etteivät enää jaksa välittää, tuleeko työ tehtyä kunnolla vai ei.

Uusi työntekijä on edelleen haussa, mutta tiukkaa tekee löytää tekijöitä, koska ko. firmalla on todella huono maine (ja ihan syystä) sekä tässä että lähikaupungeissa.

Onko kyseessä eräs turkulainen yritys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu irtisanoutui lukion open työstä kesken lukuvuoden eikä sitten nähnyt työpaikan nettisivuilta kenenkään vetävän kyseistä ainetta lukuvuoden loppuajan. Hän ei vieläkään tiedä pistettiinkö muut opet jotenkin vetämään sitä einiintavallista ainetta vaan mitä tapahtui. Ja pomo oli vain tyytyväinen kun lähti ei todellakaan pyydetty jäämään

Vierailija
44/44 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin eilen esimieheni esimiehelle irtisanoutuvani. Hän ehdotti palkankorotusta, mutta en suostunut silti jäämään. Tilanne töissä on nyt ihan räjähdyspisteessä, vaikka lupasin jatkaa töitä vielä useamman kuukauden, että löytävät tilalleni tekijän ja ehdin hänet perehdyttämään. Kaikilla tuntuu olevan kauhea paniikki asian suhteen ja minua yritetään suostutella jäämään.

Uskon kuitenkin, että vuoden päästä viimeistään kaikki rullaa ennallaan. Asiat ovat varmasti muuttuneet. He menettävät minun mukana paljon hyvää, mutta vastaavasti saavat toisenlaista hyvää uuden tekijän toimesta. Minusta on vain hyvä, että kukaan ei istu tehtävässään vuositolkulla, vaan uudet tuulet puhaltavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän