Inhokkielokuvasi?
Aloitan vastaamalla Levottomat. Suhtaudun hyvin epäillen sellaiseen henkilöön joka kutsuu tätä tekelettä "sukupolvikokemukseksi" 🤨
Kommentit (698)
Inhoan syvästi jatko-osia ja uusia startteja, jotka r aiskaa alkuperäiset elokuvat. Näitähän on lukuisia.
Esim. The Descent 2, valtaosa Disneyn klassikoista, Suspiria ja Tappajahain jatko-osat.
Titanic.
Mieluummin katsoisin dokumentin, kuin jonkin kuvitellun äärimmäisen epätodennäköisen rakkaustarinan, mikä loppuu siihen, että ovi on muka liian pieni kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
100 l sahtia tosi kuraa
Olipas draamaa komedian takana. Loistava leffa :)
Vierailija kirjoitti:
Mummola
Tämä palsta saa vaan entistä enemmän inhoamaan kyseistä leffaa.
Oiei, kävin Sodiksessa kahdesti katsomassa, oon telkassa nähnyt usein. Monella on tälläistä jouluisin, mutta se tausta, jospa olisikin sujunut toisin...
Mielestäni 2023 loistavin ensi-ilta, Tia Kouvosta kuullaan vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummola
Oiei, kävin Sodiksessa kahdesti katsomassa, oon telkassa nähnyt usein. Monella on tälläistä jouluisin, mutta se tausta, jospa olisikin sujunut toisin...
Mun mielestä se ei toimi elokuvana. Se leffa voi hyvin heijastella todellisuuteen, mutta elokuvallista elämystä en siitä leffasta saanut. Meillä molemmilla on omat näkemyksemme elokuvasta, mutta se pakkotuputtaminen omaan näkemykseen/mieltymykseen tuntuu syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummola
Oli tilaisuus lentokoneessa katsoa, tai no yrittää katsoa. Ei uponnut. Siis ihan kuraa.
The Matrix Resurrections
Miksi noin järkyttävän huono elokuva on pitänyt tehdä? Tuo leffa ei palvele Matrixin faneja vaan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä vastannut tähän? No, sanon kuitenkin suomalaiselokuvan Bodom, joka oli syvemmältä kuin kyseisen järven syvin kohta. Aivan kaamean huono tekele, välttäkää.
Silloin kun tuo leffa oli uunituore niin löysin sen elokuvan eurolla kirpputorilta, että näköjään joku toinenkaan ei tykännyt leffasta. Itse kun katsoin sen niin itse pidin siitä... ainakin euron arvoinen elokuva. Oon mä huonompiakin leffoja nähnyt.
Itse inhoan Jurassic Park 3 leffaa.
Titanic - aivan hirveä tekele.
- kaikki Pekko Aikamiespojat
- kaikki Vääpeli Körmyt
- melkein kaikki Uunot
Tykkääkö alanuolittaja The Matrix Resurrections leffasta? Mä en ole kuullut kenenkään kehuvan tuota leffaa ja itsekin petyin, kun kävin katsomassa sen elokuvateatterissa.
Pyydän jo anteeksi kaikilta etukäteen, mutta elokuvainhokkini on Forrest Gump. En osaa sanoa yhtään hyvää asiaa tästä elokuvasta. Tiedän, että kaikkien pitäisi ilmeisesti tykätä tästä, mutta itse inhoan ko elukuvaa.
Con Air. Se on ehkä tullut lian monta kertaa nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sormusten herrat, star warsit ja muut pikkulasten satujutut.
Aikamoisia satuja tarjoat pikkulapsille...
Kun useimmista katastrofielokuvista onkin tullut totta, genrestä on muodostunut inhokkini. Nytkin on kirottu joku space needle torni tällä elokuvalla, jossain vaiheessa varmaan tämäkin katastrofi toteutuu...
En oikeastaan ole katsonut huonoja elokuvia. Vinkki: voi jättää kesken.
Barbie-leffan katsoin väkisin loppuun ja se on kyllä melkoista kuraa.
Juoppohullun päiväkirja. Epäloogista melskaamista ja sekoilua vailla kiinnostavaa dialogia, juonta tai henkilöhahmoja. Toisaalta antaa varmaan realistisen kuvan siitä, millaista itsensä pohjalle juoneen alkoholistin elämä on.
Crossroads - tienristeyksessä. Britney Spears tekee ihan kelpo roolisuorituksen mutta muita ansioita elokuvalla ei sitten olekaan. Lapsellinen, kliseinen, yksiulotteinen ja epäuskottava. Rivien välissä myös yllättävän paljon naisvihaa.