Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatiotestejä käyttäneet..

20.06.2006 |

mitenkäs teillä näkyy noi viivat ovistestissä, lähinnä nuo haamut siis, itse aloin tässä kierrossa testaamaan heti eka kiertopäivästä, kun haluan nähdä löytyisikö ovis vähän oudommasta ajankohdasta, ja nyt siis eka kuukautispäivästä on nyt joka päivä tullut haalea viiva, eli olettaisin että tuo viiva näkyy siis siihen oikeaan ovispäivään asti tuollaisena, mutta onko se ihan normaalia, kun oon täältä lukenut että joillakin näyttää ihan valkoista testialue silloin kun ei ole ovis lähellä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytin keväällä muutamassa kierrossa mammaksi.fi ovulaatiotestejä, ekan kierron aloitin tikuttamaan kp7 ja tuli haalea viiva joka aamu kunnes sitten muistaakseni kp12 alkoi vahvistua ja kp14 tuli sitten jo vahvempi viiva kuin kontrolli. Muissa kierroissa aloitin tikutuksen myöhemmin ja niissäkin tuli " haamu" kunnes sitten ovisaikaan viiva oli selkeästi vahvempi. Meillä ei tosin tärppi käynyt ovistikkujenkaan käytön aikana :o/ nyt en enää tikuta ovista, on niin selkeät ovisoireet, että ei voi erehtyä, mutta olihan se hyvä varmistaa niillä tikuilla, että ovulaatio todella tapahtuu silloin kun sen ajattelinkin tapahtuvan...

+++Onnea sinulle oviksen metästykseen :o) Toivottavasti tärppää++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla