Naisystävä suunnitellut selkäni takana rintojen pienennystä
Olen todella pettynyt että hän haluaisi veitsen alle. Mielestäni hän on juuri hyvä sellaisenaan.
M31
Kommentit (22)
Jos rinnat ovat suuret, on niistä on oikeaati fyysisiä haittoja, kuten niska, selkä ja hartiakipuja. Omasta kehostaan vastaa jokainen itse, sinäänsä ei siis ole sinulle tilivelvollinen, mutta olisihan suhteessa, ainakin syvemmässä, hyvä tällaisistakin asioista puhua.
T:rintojen pienennyksestä haaveileva, liian isot
Se on naisen keho, ei sun. Joten pidä suusi kiinni, idiootti.
Selkäsi takana? mitäpä meinaat? keho on jokiasen omaa aluetta, eikä ole kenenkään selän takana toimimista jos suunnittelee omaan terveyteensä liittyviä toimenpiteitä itsenäisesti.
Rintojen pienennys helpottaa elämää huomattavasti, kyseessähän on yleensä lääketieteellinen toimenpide,ei kosmeettinen. Kivut, jumit ja muu kremppa katoaa kun rinnoista saadaan painoa pois.
Joopa.
Jos sulla olis niin isot kivekset, että kävely sattuisi, portaita ei voisi nousta ripeästi, juoksusta vain haaveilla ja selkäsäryistä kärsiä, jättäisitkö korjaamatta koska tyttöystävä tykkäisi niistä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla niskat kipeät jos isot rinnat.
Kuulostaa tekosyyltä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tekosyyltä.
AP
No kerroppas AP mikä sinun mielestäsi olisi se oikea syy?
Ap luulee vissiin että naisystävä widduillakseen pienentää niitä rintojaan...ihme narsissi tai provo.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tekosyyltä.
AP
Juuri näin. Tyttis hakeutuu leikkauspöydälle ihan vaan jotta sinua vituttaisi.
Voi luojan taivas että hävettää olla ihminen.
Vai veitsen alle haluaa? Typerä provo.
Mitä mielikuvitusnaisystäsi rinnat sinulle kuuluvat. Serlkäsi takana? Jep.
malliesimerkkki taas miehestä, joka ei osaa ajatella kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käyn jatkossa sitten isopovisella maksullisella naisella. Jos naiseni mielestä minun mielipiteellä kerran ei ole väliä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käyn jatkossa sitten isopovisella maksullisella naisella. Jos naiseni mielestä minun mielipiteellä kerran ei ole väliä.
AP
Silloin kun kyse on omasta terveydestä, niin sinun mielipiteelläsi EI TODELLAKAAN ole väliä. Varaudu myös siihen, että naisesi lemppaa sinut nopeasti kun alat käymään vieraissa.
Vaihda naista,jos liian pieneksi menee.
Kuules ap, ei kukaan lääkäri lähde pienentämään niitä rintoja, jos siihen ei ole hyviä lääketieteellisiä perusteita. Mikään "mutta kun mä haluun pienemmät" ei ole perustelu, vaan kriteerit ovat tiukat. Jos naisystäväsi on saanut lähetteen rintojen pienennykseen, hänellä on siihen pitävät lääketieteelliset perusteet. Olisitko itse valmis jättämään jonkun lääketieteellisen ongelman omassa kehossasi hoitamatta, ja ehkä kärsimään pahoja kipuja, ihan vaan siksi että joku toinen niin haluaa?
Jos sulla on isot selkätissit, niin ne lähtee ihan laihduttamalla.
Ap siellä hykertelee, että onnistuipa hyvä provo. Aatelkaa nyt vähän itsekin, eihän tuollainen saa naista kuin haaveissa ja siksi on aikaa hengailla vauvapalstalla trollailemassa.