Miesystävän kommentti "sovitaanko että sanotaan siellä *Mikon häissä että ollaan vaan kavereita"
Kun kuulemma hänen veljensä on juuri eronnut eikä haluaisi "hieroa onneamme hänen naamaansa" Että esittelisi minut vaan kaverinaan siellä häissä. Minä en haluaisi pitää yllä mitään esitystä tai valehdella. Kai aikuinen ihminen sen kestää, jos veljensä seurustelee?
Kommentit (18)
Miksi sä olisit menossa jonkun kaverin kanssa sen serkun häihin?
Joo sanoisi kyllä että menepä yksin niihin häihin. Uskomatonta.
Onko tää nyt taas näitä ulimiesprovoja, vai onko miestystäväsi suvussa tapana viedä juhliin aveciksi kaiken maailman kavereita?
Hienoa. Eli olet joku "varalla oleva" kakkos tai kolmoset vaihtoehto....miehellä on joku muu kiikarissa, mutta jos ei onnistu sen kanssa, niin sinä ehkä kelpaa.
Kannattaako.
Hohhoijaa. Millainen sää siellä Porvoossa muuten tänään on?
Tekosyy. Älä ole sinisilmäinen. Mies ei jostain syystä halua, että muut tietävät sinusta. Häpeää, ei ole tosissaan tai pelkää, että suku paljastaa hänestä jotain ikävää? Kauanko olette seurustelleet (vai onko tuo edes seurustelua, miehellä ilmeisesti eri käsitys...)?
Mitähän se miesystävä sun naamaan hieroi?
Porvoolaiset häät? Ei häihin tuoda avecina kavereita, eiköhän teidät ole sinne pariskuntana kutsuttu.
Mitä v*ttua. Miesystävälläsi taitaa olla joku muu ongelma, kuin eronnut veljensä :D
Tekosyy, usko pois. Olen kokenut vähän samantyyppistä yhdeltä exältä. Ei halunnut tutustuttaa mua siskoonsa koska ei pohjimmiltaan välittänyt musta. Mutta ei myöskään halunnut olla yksin. Onneksi tulin järkiini.
Niin miten tämä vasta eronnut sitten kestää hääjuhlan, jos ei veljensä tyttöystävää edes?
Miesystäväsi näyttelee sinkkua, pitää vähän niin kuin ovea auki muille vaihtoehdoille. Olen kerran ollut vähän vastaavassa tilanteessa. Miesystävän kaverin häihin en saanut kutsua (mikä oli ihan ok, en ollut hääparin kanssa mitenkään läheinen) ja kun näin myöhemmin häistä kuvia, oli hän siellä morsiamen parhaan kaverin avecina.
Häissä on nainen, jonka mies haluaa.
Eksä teki joskus vähän vastaavan tempun, ei tosin edes varoittanut minua etukäteen ja olimme silloin teinejä. Olimme hänen tätinsä häissä ja kun eksän serkku tuli esittäytymään, eksä ryntäsi siihen väliin ja kailotti "Niin siis tässä on mun luokkakaveri Minna ja tässä on mun serkku Martti" Olin vähän puulla päähän lyöty, mutta melko pian selvisi todellinen syy, eli se että häpesi minua. Asetti jotain ihmeen sääntöjä, esim. että jos laitan hänen kaverinsa synttäreille hameen ja korkkarit niin sitten voidaan kertoa että seurustellaan, mutta jos en niin piti olla olevinaan vaan kavereita :D En jaksanut tuota kovin pitkään, jostain kumman syystä.
Joko häpeää sinua tai on toinen nainen kiikarissa. Kumpikaan ei lupaa hyvää.
Ap, vaikka hävisitkin saman tien tästä ketjusta, niin kerropa, kenelle kutsu häihin oli osoitettu eli mitä siinä luki.
Tämä *Mikko siis miehen serkku ja sekä hänet että veljensä (ja mahdolliset kumppanit) kutsuttu häihin.
ap