Kenelläkään kotitestit negaa ja ollut kuitenkin raskaana??
Kysymys tulikin jo otsikossa =o)
Itselläni on jo kaksi lasta,mutta molemmat olleet selkeitä plussia ja nyt menkat myöhässä ja oireita raskauteen liittyen on mutta kaks testii tehnyt ja molemmat negaa.....
Kommentit (4)
Sitten kerran kävelin vaan neuvolaan tekeen testin eli vein virtsa näytteen ja plussa tuli. olin siis tehnyt jo useita testejä ja koska negaa näytti kotitestit niin jatkoin pillereitä.
Tuon plussan jälkeen tietysti jätettiin pillerit heti pois koonaan ja tänään mulla sitten piti olla rv 12 ultra niin vauveli huiteleekin jo viikoilla rv 18.
Joten testit näyttäneet mulle kuukausia väärin.
Itse teen tästä lähin testit neuvolassa suoraan...
Toi rv 18 tuli kyllä suuren shokkina niinkuin koko raskaus...mutta että jo noin pitkälläkin...hui!
Nyt vaan miehen kanssa toivotaan tervettä lasta!
(neljättä odotan)
Näin ainakin joka paikassa lukee ja neuvolastakin näin sanottiin. Eri asia on sitten verestä tehtävä raskaustesti, mutta nuo pissatestit on kyllä ymmärtääkseni kaikki ihan " samoja" , oli sitten apteekista tai neuvolasta tai netistä. Eri asia on, miten niitä on säilyttänyt ja ovatko vielä " voimassa" . Testeissä voi myös olla vikaa, mutta tuskin niin huonoa säkää on kenelläkään että vain rikkinäisiä testejä onnistuisi ostamaan.
Voihan se olla, että edellinen kirjoittaja olisi saanut samana päivänä plussatestin kotonakin kun meni neuvolaan? Tuntuu oudolta, etteikö plussaa tulisi vasta kun neuvolassa, kun pissatestejä ovat kaikki tyynni.
Minny: tee testi vaikka loppuviikosta uudestaan, tällöin raskaushormonia lienee jo tarpeeksi näyttämään vaikkapa haamun. Peukkuja!!! :)
Minulla näytti kaksi kotitestiä ja neuvolan testi negaa, muutaman viikon kun odotin tuli plussa, ja rv. oli silloin 4+1
Meillä neuvolassa oli ainakin ihan noita apteekin testejä, millä tehtiin, eli ihan yhtä tehokkaita.
Mareila+Pojat 1v ja 5v
Minulla menkat oli myöhässä noin 4 päivää ja tuli nega. Kuuden päivän päästä tein keskellä päivää testin ja tuli haalea toinen viiva. Viiden päivän päästä sain sitten tosi vahvan plussan :)