Te, joilla on enemmän kuin yksi lapsi..
Mikä on pisin aika, jonka olette olleet lasten kanssa keskenään miehen työmatkan tms. takia?
Kommentit (34)
Vähän jotenkin jännittää, vaikka tietäähän sitä että pärjää.. Ei vaan olla edes lapsia ennen oltu viikkoa pitempään erossa :). -ap-
Heh, yhden illan olen ollut kahden lapsen kanssa yksin ja monta päivää. Yhtään vuorokautta en kuitenkaan. Lapsi tosin vasta vuoden.
Niin, mutta on tuota menneessä tullut oltua yhden lapsen yh.
ja mitä outoa tuossa on??? ettekö te oikeasti selviä lasten hoidosta ilman miestä??? vai mikä helvata siinä mättää. elämänhän saa just niin vaikeeks kun haluaa.
Useamman kerran ollut 2-5 vkon matkoja. Lapsia 3.
Mies välillä reilun viikon työmatkoilla. Kyllähän siitä selviää, mutta rankkaa on kun ei ole hoitoapua, niin joka paikkaan raahaat lapset mukaan. Kaupasakäyntiinkin saa varata aikaa=)
6 vuorokautta on tähän mennessä pisin aika yksin lasten kanssa ja hyvin pärjäiltiin. Syksyllä jäädään taas nelistään muutaman n. viikon pituisen työmatkan ajaksi.
mutta mies on ollut monta kertaa viikon verran.
3 vrk yksin. Sen ajan jaksoin hyvin, kun mies oli poissa. Mutta kun hän tuli kotiin, istahdin nojatuoliin. Olin siinä kuin ilmapallo, josta ilmat päästetty pihalle.
Näin ollut aina ja lapset nyt 5v ja 3½v.
Oma mies on merillä 6 kuukautta kerrallaan ja kuusi maissa. Mies lähti taas viime kuussa merille ja palaa takaisin jouluksi.
Meillä lapset 2v, 4v ja 6v.
Kerran hän oli pois kaksi kuukautta putkeen.
Jos minä olen lasten kanssa, niin minä olen, mutta jos mies on, niin sitten täällä usein on ainakin viikonlopun jo anoppikin.
kolmen alle kouluikäisen lapsen ja kahden koiran kanssa pari viikkoa - tai noin 12 vuorokautta - kerrallaan usempaankin otteeseen.
Tai ihan pieninä varmaan ehtivät vieraantuakin?
Oma mies on merillä 6 kuukautta kerrallaan ja kuusi maissa. Mies lähti taas viime kuussa merille ja palaa takaisin jouluksi.
Meillä lapset 2v, 4v ja 6v.
olin kymmenen viikon ajan arkiviikot yksin neljän lapsen kanssa (6,5,3 ja nuorin 1/2v.) Perjantaina mies ajoi aina kotiin 600km (oli siis joskus yöllä kotona) ja sunnuntaina lähti jo aamusta ajelemaan takaisin saman 600km. Minulla ei ollut edes autoa käytössäni - kauppareissut tein joko lauantaina tai sitten viikolla kaikkien lasten kanssa. Lähikauppa oli kolmen kilometrin päässä.
Samaan saumaan osuivat taloesittelyt, talon myyminen, tavaroiden pakkaaminen ja seuraavaan asuntoon muuttaminen... Rankkaa vielä näin jälkikäteenkin muisteltuna! Edelleen olen paljon yksin lasten kanssa miehen liikkuvan työn vuoksi - mutta kaikkeen tottuu!
ja jo vuosia ihan vain lasteni kanssa, ilman miestä, tai toista aikuista.
täytyy sanoa että meni aika hyvin, jopa paremmin kuin silloin kun mies on kotona. Saisi käydä jossain useammin. Hän on ollut myös samaisen ajan lasten kanssa keskenään ja hyvin pärjäsi.
4 pv viikossa mutta sitä kesti onneksi vaan kk.Nuorimmainen oli silloin pari kk!