Se hetki, kun tajuaa oman lihavuutensa ja laihduttaminen kestää kuitenkin kokonaisen vuoden!
Siis miten havahtumisen jäljeen kestää elää vielä ainakin puoli vuotta tosi läskinä!? Kestää katsoa peilikuvaansa, suuria vaatteita, sitä kaikkea, jolta on sulkenut silmänsä?!
Mulla on 25 kg:n urakka edessä, ensimmäinen kilo pudotettu, 24 vielä jäljellä ja pitäisi silti yrittää nauttia elämästä tämän näköisenäkin. Voi, miten mä sen teen?
Kommentit (70)
Cambridgella mulla lähti 25kg kolmessa kuukaudessa ja 30 kg neljässä kuukaudessa ja yhteensä 45kg vuodessa. Tutustu ja mieti, haluatko kokeilla. Puolen vuoden Cambridgen jälkeen olisit 25 kg kevyempi ja osaisit syödä lautasmallin mukaisesti saavutetun painon säilyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei tipu myötätuntoa itsepetosta harrastaville ihmisille. Jos et todellakaan ennen tätä edes tajunnut olevasi noin sairaan lihava, ettet nyt mukamas viihdy plösössä kropassasi vuotta pidempään, mitä se vaatisi, että et ole enää lihava, niin et sinä tule koskaan tajuamaan, mitä kilojen tiputus vaatii, saati niiden poissa pysyminen.
Oikeastiko et aikaisemmin vain tajunnut olevasi noin sietämättömän läski?!
Pääsit oikein kertomaan toiselle kuinka plösö ja sietämättömän läski tämä on. Tunnetko nyt olevasi paljon parempi ihminen kuin se, jota haukuit?
tuskin ylipaino on kertynyt hetkessä, eikä se siis lähdekään hetkessä.
Missään tapauksessa en ottaisi Gambridge dieettiä. Kylläkin Nutrilet kelpaisi. Tiedän monta joilla onnistui nutraamalla. Eräs lääkärikin nutrasi ja paino pysyi.
Tiedän myös heitä jotka käyttivät Gambridgea ja saivat tuloksia, mutta se ei kestänyt. Joiltakin lähti melkein hiuksetkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki aina luulee, että kilot tulee pitkällä aikavälillä? Itselläni kävi niin, että elämäntilanne muuttui, ja se mahdollisti sen, ettei minun tarvinnut nähdä enää itseäni kokovartalo peilistä, jos en oikein vartavasten katsonut. Aloin syödä päivät herkkuja tylsyyteen, ja mietin, että tämä tilanne on lyhytaikaista jne... Jos satuin vilahdukseltakin näkemään itseni isosta peilistä, ajattelin että peili on huono ja vääristää. Vuodenvaihteessa rohkaistuin ja astuin vapaalle, ja hups 20 kiloa oli tullut n. 9 kuukaudessa. Ryntäsin peilin eteen ilkosillani ja itkin kuollakseni näkyä. Olin huomannut liikkuessani muutoksia, kuten että reidet oli alkaneet hinkkaamaan häiritsevästi yhteen, ja kylkimakkarat tuntua käsivarsien alla. Mutta silti kielsin itselleni asian. Eli kyllä voi lihoa salakavalasti hyvinkin lyhyessä ajan ja paljon.
Tuo on kuin mun kertomaa, voi miten tiedän tuon. Just tuo, että kieltää itseltään totuuden. Lakkaa punnitsemasta, selittää, että ohimenevää stressiä tässä vaan helpotetaan herkuttelulla, kyllä tämä ohi menee ja sitten laihdutan muutaman ylimääräisen kilon. Olin itsekin niin järkyttynyt siitä, että painoni oli kivunnut melkein 90:een!! Se oli jotain aivan hirveää. Peilistä katsoi muukalainen, sitten, kun pakotin itseni katsomaan, missä kunnossa oikein olin. Ap
Mulla on tullut 4-5vuodessa 20kg liikaa. Havahduin siihen vastikään. Jätin alkoholin ja iltaherkut pois. Saa nähdä miten vaikuttaa. Aloitin myös käymään salilla jokunen vko sitten. Outoa treenata kun vatsa on tiellä. En malta odottaa sen sulamista!
89--> 84 eli 5 kg kokonaispudotusta. Olen ottanut reippaan kävelyn mukaan ohjelmaan. Vähintään 3 krt viikossa kävelen rivakasti töistä kotiin 5 km. Tavoite on puolen kilon viikkopudotustahti. Nyt alkuun on mennyt vähän nopeammin, mutta se taitaa olla alulle tyypillistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut 4-5vuodessa 20kg liikaa. Havahduin siihen vastikään. Jätin alkoholin ja iltaherkut pois. Saa nähdä miten vaikuttaa. Aloitin myös käymään salilla jokunen vko sitten. Outoa treenata kun vatsa on tiellä. En malta odottaa sen sulamista!
Itsekin jätin alkoholin kokonaan pois, koska se kuulemma sekoittaa aineenvaihduntaa. Tällä hetkellä ei ole edes päiväherkkuja, kun en raaski käyttää päivän kaloreita herkkuihin, niistä kun kertyy niin paljon. Tsemppiä kovasti sulle. Tuo salijuttu pitää laittaa itsellänikin harkintaan myöhemmin. Ap
Rupea paastoamaan, tuo määrä voi lähteä parissa kuukaudessa.
Toimii eikä ole vaarallista perusterveelle.
Minä aloitan myös laihdutuskuurin ihan sinua kannustaakseni. Pitäisi laihtua 5-10 kiloa. Toissakesän helteet toimivat hyvänä pelotteena. Silloin oli todella paha olo vaikka pääl oli niin kevyt mekko kuin ilkesi julkisilla paikoilla käyttää. Kotona se kesä meni bikinisillään.