Mikä siitä äp:n vesipullosta teki niin kauhean?
Eli siinäpä se kysymys tulikin...:)
Kela siis poisti tuon pullon koska ihmiset siitä niin kauheasti valittivat. Mikä siis oli pointti, mikä siitä pullosta teki niin hirvittävän että se ehdottomasti piti saada pakkauksesta pois?
Mielenkiinnosta kyselen josko täältä vaikka löytyy joku joka oli asiaa " ajamassa" :)
Br1t
Kommentit (23)
On sulla kyllä välillä ihme komenntteja, että...Vai on se niin sääli, että äidit (HUOM! jotka ovat ottaneet asioista selvää, toisin kuin sinä!) eivät anna vettä täysimetetyille helteellä. Ihan yleisesti olen huomannut kommenttiesi imetyksestä olevan sellaisia, että sinulla ei ole tietoa asiasta. Muutenkin tuo sinun tapasi kommentoida joitakin asioita on mielestäni ärsyttävää.
Yleensä tuntuu, että mun vastaukset on tosi neutraaleja. No, ihan miten vaan.
Imetysjuttuihin en ota kantaa puoleen enkä toiseen. Toiset imettää, toiset ei. Ihan sama mulle.
Mutta jos joku alkaa mulle imetysjuttujaan paasaamaan, niin kyllä älähdän takaisin. Jotkut kun ei osaa pitää mölyjä mahassaan.
Samoin, jos joku alkaa imettäjiä mollamaan, älähdän myös. Miksei voi vain antaa ihmisten tehdä, miten tekevät?
On tyylejä ja tapoja (liittyen imetykseen) joita en ymmärrä, ja jos niistä keskustelu aloitetaan, niin totta kai otan osaa. Täällähän saa kuka vaan todeta mitä haluaa, oletko huomannut?
Älä lue mun vastauksia, jos niiiiin kovasti ärsyttää.
Heather ja neiti-nessukka 10kk
Olen käsittänyt, että maitokin muuttuu vetisemmäksi näin helteillä. Rintaa kannattaa vain tarjota useammin.