Vähän latistaa tunnelmaa, jos ryhmäliikunnanohjaaja on kovasti ylipainoinen
Tulee heti fiilis, että jos tämä liikunta ei tehoa häneen, niin ei se kyl tehoa sit minuunkaan. Uskon, että hän liikkuu huomattavasti enemmän kuin minä ja varmasti on parempi kunto ym. Toki hienoa, että hän on alalle lähtenyt, mutta itse saan enemmän motivaatiota jos huomaan että ohjaaja on itsekin hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa.
Kommentit (7)
Liikunta ei ole yhtäkuin laihdutus. Liikkua voi ihan vaan liikkumisen ilosta vaikka söisikin liikaa.
No mikäs siinä. Onneksi markkinataloudessa saat ostaa ryhmääliikuntatunnit ihan sellaiselta ohjaajalta, jolta haluat.
Eihän liikunta laihduta. Ruokavalio ja sitten geenit määrää sen.
Onhan niitä ylipainoisia maratoonin juoksijoitakin. Eivät laihdu vaikka maratooni menee hyvin ja vaivatta.
Moni karatesalin mestari on läski. Osaavat kuitenkin opettaa ja osaavat juttunsa.
Ei liikunnassa välttämättä tarvitse olla laiha tai sairaanloinen.
en ole kauhean montaa ylipainoista ryhmäliikuntaohjaajaa tavannut. yhden tiedän, hänen tunneistaan tykkään, ja jos ei tykkää,niin on muita vaihtoehtoja.
itseäni häiritsee enemmän sellainen "nyt rasva palamaan ennen bikinikautta!" -tyylinen huutelu.
Olen jumpannut yli 25 vuotta ja kaikkien aikojen ”all tile ever” -paras ohjaaja oli ylipainoinen. Loistokunnossa mutta ylipainoinen. Tunnit oli aivan parhaat, ammattitaito rautaa. Paino ei vaikuttanut asiaan.
Mikä pakottaa sinua menemään ryhmäliikunta tunnille ainakaan tunnille jonka ohjaaja ei sinua motivoi?
Ja mikä on kovasti ylipainoinen?
Tyyliin 165 cm ja 75 kg?