Ensi viikolla alkavat taas työväenopiston kurssit!
Oletteko aloittamassa/jatkamassa monia? Itse menen kolmelle, joista yksi on niin uusi asia itselle, että jännittää.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittautunut yhdelle lyhytkurssille, mutta saatan vielä perua sen, koska keväästä on tulossa jo muutenkin raskas.
Pyrin käymään ilmaisilla luennoilla. Tykkään historiasta, ja siellä on taas paljon kivoja luentoja tulossa.
Älä peru. Ikävää, jos koko kurssi peruuntuu, kun ei tulekaan tarpeeksi väkeä. Itse odotan kyllä innolla myös monia luentoja. Vaikeita valintoja täytyy kyllä tehdä, kun on niin paljon tarjontaa vähän joka illalle.
Olen menossa neljälle kurssille. Kolme on niistä uutta, joten mukava jännitys on päällä ja mukava on niitä odotella. Luentoja on niin paljon, että on eri asioiden takia jättää väliin moni kiinnostava luento. On vain tehtävä valintoja ja otettava ne kaikista tärkeimmät.
Juu, menossa liikunnalliselle kurssille huomenna.
Se tekeminen kiinnostaa, mutta en myöskään pistäisi pahakseni jos löytyisi seuraa vapaa-ajalle (vaikka se onkin epätodennäköistä)
Vierailija kirjoitti:
Juu, menossa liikunnalliselle kurssille huomenna.
Se tekeminen kiinnostaa, mutta en myöskään pistäisi pahakseni jos löytyisi seuraa vapaa-ajalle (vaikka se onkin epätodennäköistä)
Miltäs muiden kurssit vaikutti? Oma valinta meni ainakin nappiin.
Treeni oli juuri sopivan raskasta ja kurssilla oli muutama kiinnostava tyyppikin vielä.
Olen ilmoittautunut yhdelle lyhytkurssille, mutta saatan vielä perua sen, koska keväästä on tulossa jo muutenkin raskas.
Pyrin käymään ilmaisilla luennoilla. Tykkään historiasta, ja siellä on taas paljon kivoja luentoja tulossa.