Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko yhdessä väärän miehen kanssa?

Vierailija
12.01.2020 |

Kaipaan rakentavia mielipiteitä, koska itse olen aika hukassa. Olen 30+ nainen ja seurustellut nykyisen miehen kanssa 1,5v. Mies ei herätä minussa mitään suuria tunteita, mutta ei hänessä kai mitään vikaakaan ole. Ongelma on se, että en halua häntä seksuaalisesti kovinkaan paljon ja ennen kaikkea isoin ongelma: en ole ihastunut enkä rakastunut tähän mieheen. Kiintynyt? Ehkä. Tai ainakin tottunut miehen seuraan.

Haluaisin lapsia. Tai ainakin halusin lapsia. Enää en ole tästäkään varma ja luulen että se liittyy siihen, että olen varmaan väärän miehen kanssa, miehen, joka ei herätä minussa lisääntymisvaistoa?

Edellisen poikaystäväni kanssa halusin lapsen, palavastikin, mutta suhde loppui muista syistä.

Olen itsekäs ja pelkään, että en tapaa ketään oikeasti kiinnostavaa miestä, jos tämän suhteen lopetan. Kaiken lisäksi, epäilen, että olen myös tapailemalleni miehelle kompromissi. Hänkin kai haluaa lapsia vaikka ei vaikuta kovinkaan perhekeskeiseltä - on pikemminkin erakkoluonne ja pahimman luokan introvertti. Olisin kaivannut miehen, joka olisi hauska ja mukava. Tapailemani mies on melko jäyhä ja ei juuri hymyile. En tiedä hymyilisikö hän jonkun muun seurassa - ehkä olemme vain väärät ihmiset toisillemme.

Mielipiteitä?

T. ikuisesti lapseton, vanhapiika tulevaisuudessako?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinäisyyden pelko on suhteen kantava voima ja kiintymys ainoa tunne, niin ei tule kovinkaan onnellista loppua tuolle. Olet vain suhteessa koska pelkäät, ettet saa ketään muuta? Tai että jäät yksin.

Itse en kyllä haluaisi, että ihminen kenen kanssa jaan elämäni olisi kanssani vain siksi, ettei saanut ketään muuta. Kyllä suhteen lähtökohta pitää olla rakkaus ja se että haluaa olla tämän ihmisen kanssa, koska haluaa häntä ja haluaa jakaa elämän tämän kanssa. Vähempi ei riitä - se on vain kaveruutta!!

Olet nuori. Ehdit vielä löytää kumppanin kuka herättää muitakin tunteita ja kenen kanssa haluat jälkikasvua.

Ei kannata tyytyä tai jäädä pelon vuoksi vanhaan epäsopivaan elämään.  Pitää uskaltaa päästää irti sellaisesta, joka ei tuo onnellisuutta tai aitoa rakkautta elämääsi - Jos ei uskalla yrittää niin ei mitään saa.

Vierailija
2/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nyt ja nopeasti, olet nuori vielä. Netistä, baarista, Tinderistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on vain ns. mukavuussuhteessa miltä tämäkin kuulostaa. Jos tyydyt siihen niin ok, mutta jos haluat jotain enemmän niin toimi.

Vierailija
4/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista vastauksista ja näkökulmista. Mietin näitä. Tässä on minulla vielä paljon pohdittavaa.

Ap

Vierailija
5/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tommosiin suhteisiin saisi maksimissaan tuhlata vain vuoden.. kyllä siinä ajassa ehtii hyvin näkemään voisiko hän olla se loppuelämän kumppani en minä ainakaan vanhuksena haluaisi katua kun nuorempana vain tyytyi johonkin. Mullakin oli joskus tällainen suhde mies oli hyvinkin rakastunut mutta itse en tuntenut juuri minkäänlaista kipinää vaikka kuinka yritin antaa sille mahdollisuuden ei vaan toiminut

Vierailija
6/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elo roikut sinun silmissäsi betamiehessä. Saahan sitä taloudellista hyötyä noinkin. Sehän naisille on tärkeintä.

Olet säälittävä ihminen. 

Vierailija
7/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pelkosi. Kuitenkaan elämää ei saisi liikaa varmistella, silloin tahtoo mennä pieleen. Luultavasti elämä järjestäisi sinulle ikävän källin eli tapaisit unelmiesi miehen juuri kun olet raskautunut nykyiselle miehellesi. Ole rohkea. Jos et varmasti halua elää miehesi kanssa etsi parempi.

Vierailija
8/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuollainen suhde sitä mitä sinä haluat? Jos olet tyytyväinen, mitään ongelmaa ei ole. Jos taas et, kuten kirjoituksesi perusteella vahvasti vaikuttaa, kannattaa harkita jotain muutosta.

Jokainen hakee suhteelta niin eri asioita, että ohjeistamaan on vähän huono lähteä. Minulle tuo kuulostaa suhteelta, jossa en olisi päivääkään, mutta jollekin se voi aivan hyvin riittää.

Vierailija
9/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet alunperinkään päätynyt tuollaiseen suhteeseen?

Vierailija
10/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6, vaikka sinä etsit taloudellista hyötyä miehistä, kaikki eivät tee niin. Itse en aloittaisi suhdetta edes Elon Muskin kanssa pelkästä rahasta. Rakkautta minä kaipaan ja loppuelämän kumppanuutta. Ei tähän minun tilanteeseen ole mitään ihmeellistä selitystä, tähän vain päädyttiin ja koska en ole hirveän tiukka, en ole saanut tehtyä mitään lopullisia ratkaisuja vaan olen jäänyt suhteeseen. Varmaan kuitenkin halusin, että tästä tulisi jotain. Tuntuu vain, että tunnetasolla suhde ei vastaa omia toiveita. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi