Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 tuntia Lontoossa, mitkä on must-nähtävyydet?

Vierailija
12.01.2020 |

Olen 13 vuotiaan tytön kanssa 4 tuntia Lontoossa, olisiko vinkkejä mihin paikkoihin kannattaisi mennä ja olisivat sopivan etäisyyden päässä toisistaan? Pääseekö Kings Cross-asemalta helposti Heathrown kentälle? Meillä vain käsimatkat, pitääkö kentällä olla silti pari tuntia ennen? Kiitos etukäteen vastauksista😊

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sky Garden, The Shard, Tate Modern, London Eye, Big Ben, London Bridge, Holland Park, shoppailukatu Oxford Street, Piccadilly Circus, ja alueet ainakin Camden Town ja Notting Hill kannattaa tsekata.  Westminster Abbey ja Buckinghamin palatsi. Madame Tussaudsin vahakabinetti on vertaansa vailla oleva elämys. Harry Potter -studiokierros. Natural History Museum on huikea.

Metrot ovat ääriruuhkaisia ja vähän epävarmoja ja aikaa siirtymisiin menee paljon totuttua enemmän. Kannattaa tsekata reitti ja tehdä kentälle siirtymiseen myös plan b. Kentällä muutama tunti ennen lentoa ei ole liioittelua.

Vierailija
62/62 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pelkät käsimatkatavarat ja silti olimme nelisen tuntia ennen lentoa kentällä, eikä siis ollut liioittelua. Tottumattoman ainakin kannattaa varata reilusti aikaa. Heathrow on tosiaan vähän muuta kuin mikään muu kenttä millä itse olen käynyt (noin 20 eri maata /pääkaupunkia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi