Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taitava maalaamaan mutta....

Vierailija
12.01.2020 |

...en ikinä ole tyytyväinen työni jälkeen. Miten nostattaa itsetuntoa taidemaalauksessa siis. Olen vähän kateellinen niille joilla on selkeä oma tyyli ku itse haen sitä vielä. Olen enemmän fotorealismin ystävä mutta nyt tuntuu kuin ei sekään olisi hyvä kun on liian 'valokuva' ilman persoonallisuutta. En osaa maalata niin että maalausjälki näkyy... ihailen ihmisiä jotka osaavat maalata kauniisti niin vaikka selvästi taulusta näkee että se on maalaus.

Mielestäni maalaamisesta ei saisi olla paineita mutta itse stressaan niin etten nauti maalaamisesta koska pelkään että teen sen teknisesti väärin tai että valitsen väärät värit tai juuri tuota valokuvamaisuutta kun perfektionismi ei taivu yhtään toiseen suuntaan.

Esimerkiksi abstrakti taide on ihan utopia juttu minulle, toiset taitavat sen hienosti mutta itse jos maalaan samalla lailla en saa sitä fiilistä esille... eli lahjoja löytyy kyllä löytyy minulta mutta outoa että minusta tuntuu että ehkä minulla ei olekaan taitoa?? Mitä tehdä tässä tilanteessa. Oloni on niin turhautunut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä