Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut kuinka hyvin kuulu Women are wonderful-ilmiö näkyy palstan aloituksissa ja peukutuksissa?

Vierailija
12.01.2020 |

Asiaan kuuluu, etteivät naiset itse huomaa mitään kummaa koska sellaisia ne ennakkoluulot juuri ovatkin. Itse asiassa siksi on sanontakin nainen on naiselle susi syyllistämään niitä jotka eivät aina pidä yhtä koska muuten on vaara ettei sisterhood pysy kasassa. Get with the program, girls. Ei ketään muuta noin syyllistetä. Itse asiassa juuri siksi on hienoa, että vihreätkin on naisten puolue ja varsinkin naisten itsensä mielestä. Sekin kuuluu asiaan.

This research found that while both women and men have more favorable views of women, women's in-group biases were 4.5 times stronger[5] than those of men. And only women (not men) showed cognitive balance among in-group bias, identity, and self-esteem, revealing that men lack a mechanism that bolsters automatic preference for their own gender.

https://en.wikipedia.org/wiki/Women_are_wonderful_effect

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Mutta olen kyllä huomannut että monelle ihmiselle water closet visit päättyy tietynlaiseen paper after shit -proseduuriin. Mutta with respect to women are wonderful en ole huomannut että asiassa olisi joku new renesance.

Vierailija
2/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se näkyy myös teoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä asiaan liittyy foorumi jolla ollaan eli kyseessä ei ole yl il#auta vaan vauva-lehden keskustelupalsta.

Vierailija
4/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä.

Vierailija
5/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pojat ette osoita avointa suosiota ja rakkautta toisia poikia ja miehiä kohtaan ja muodosta siten vastavoimaa ilmiölle, jonka koette ongelmana?