Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämme suomalaisten unelmaa: perheellämme tilava omakotitalo Paloheinässä

Vierailija
12.01.2020 |

Niin moni tuskailee pienissä asunnoissa kerrostaloissa. Ei ole oman pihan rauhaa missään. Rivitalossa vain räppänäseinät rajaavat pienen pihan. Naapuri näkyy rakojen lävitse. Ja vähintään yksi seinä on jaettu. Mitäs sen läpi kuuluu? Hyh hyh.

Meidän perheemme elää suomalaisten asuntounelmaa: tilava, moderni omakotalo hyvien liikenneyhteyksien ja palveluiden äärellä lähellä kaupunkia, mutta kuitenkin sopivan kaukana. Ihana Keskuspuisto, Helsingin keuhkot, aivan vieressä. Tuo kaikki on meille totta. Herään joka aamuna niin onnellisena ja vireänä, kuinka hyvin meillä on asiat moneen verrattuna. Me pidetään yhtä. Meidän perhe!

Terveisiä Paloheinästä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun pienkerrostalon (4 asuntoa) toisessa alakerran asunnossa. On kuisti ja pieni pihakin. Huolto hoitaa nurmikon leikkuut, ei tarvitse itse vaivautua.  Meidän pihalle näkee vain yläkerran asunnosta (pihaa ympäröi korkeat pensaat). Hyvät liikenneyhteydet.Tykkään todella. Näin meillä Viikissä.

Vierailija
22/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, hienoa että olette tyytyväisiä ja vastaa omia toiveitanne. Kuten ymmärrät, kaikki eivät pysty samaan monenlaisista syistä johtuen, vaikka haluaisi. Kaikille Paloheinä ja edustamasi asumismuoto ei ole edes unelmien ratkaisu. Itse voisin nauttia kovasti, koska sijainti on liikenteellisesti loistava ja Paloheinä on vanhaa, väljästi rakennettua aluetta. Taloudellisesti kodin hankkiminen sieltä ei ole realistista. Raha useimmilla vaikuttaa suuresti siihen mihin kotinsa pystyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloheinä? Missä päin Suomea sen niminen paikkakunta sijaitsee?

Vierailija
24/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil vähän sama , mut asutaan Kuljussa.

Vierailija
25/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten piha? Onko minkäänlaista yksityisyyttä? Omakotitalo, jonka pihalle näkee esteettä, ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
26/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin esitetty ap. Me kyllä tiedämme, että talo on teille liian kallis ja teette vain velkaa velan päälle. Toivottavasti selviätte hengissä loppupamauksesta.

Vierailija
27/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän kuin helvettiä markkinoisit. Mieluummin on vaikka työtön päihdeongelmainen ruuuanjaossa kuin tuota.

Vierailija
28/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nyt kukakin onnelliseksi tulee... Me taas asumme ihan lähellä Paloheinää Länsi-Pakilassa. Asunto on tilava ja oikein nätti paritalokämppä, mutta asumisoikeustalossa. Minulla ei siksi ole lainaa ollenkaan ja saan myös vähän asumistukea kuukausivastikkeeseen, koska olen yh. Kuukausittaiset asumismenot ovat näin ihan kohtuulliset ja lapset voivat harrastaa ja käymme myös matkoilla ja nautimme elämästä. Pihaa hoitaa huoltoyhtiö ja jos asunnossa on jotain vikoja tai tulisi remonttia, en maksa sitä itse. Jos taas olisin ostanut oman asunnon täältä alueelta, olisin joutunut ottamaan ihan karsean lainan ja olisimme eläneet hyvin niukasti. Asunto olisi myös pienempi. Toki olisin sitten joskus eläkeläisenä omistanut asuntoni mutta sitä ennen olisin ollut hyvin tiukilla pitkän ajan. Näin on meille oikein hyvä. 

Itse olen asunut monilla alueilla Helsingissä ja ei tämä nyt se kaikkein upein edes ole. Mutta toki oikein viihtyisää. Merta välillä kaipaan ja kahviloita.

Vierailija
29/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 💯 % oikeassa.

Vierailija
30/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Meillä asiat samoin täällä Espoon puolella. Nautin suuresti.

Vierailija
31/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana viesti. Tunnen perheenne onnen. 💜💙💚💛🧡❤️

Olemme kyllä ihan heteroja.

Pärskis :DDDDDDDD

Vierailija
32/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teillä ei ole omaa rantaa. Ei jatkoon.

Vierailija
33/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikilla meillähän on yhteinen unelma :D

Vierailija
34/34 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Paloheinä? Joku lestamesta? Nevöhööd.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi