Aion elää tänä vuonna kuin Jeesus
Hengailla syntisessä seurassa ja ärsyttää uskovaisia.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Varovasti sitten, kun menet pankkiin kaatamaan rahanlainauspöytää. Nykyiset tiskit on aika tukevia.
Ja nopeasti tulee poliisit sinut hakemaan sieltä pankista. Vievät sinut poliisivankilaan. Mutta sinähän pystyt murtamaan jopa vankilan muurit niin pääset pois.
Joko sinulla on sandaalit ja joku pitkä kaapuleninki valmiina? Vyöksi riittää joku narunpätkä. Jos aiot suomessa toimia Jeesuksena tuolla asulla voi tulla vilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 poikaystävää?
Kuulostaa koko ajan paremmalta. Mistähän heidät löytäisi?
- Ap
V.o.k.e.i.s.t.a. Siellä on aina muutama mies joka haluaakin olla kristitty.
Saako nainen tulla opetuslapseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko pääsiäisenä ristillä?
Raamatussa puhutaan oman ns. lihan ristiinnaulistemisesta himoineen.
"Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen" Esimerkiksi Jeesus sanoo "älä tee aviorikosta" ja minä olen ainakin ennen katsellut varattuja .Nyt minun täytyy Jeesusta seuratessani ristiinnaulita sellainen halu ja jatkaa elämää eteenpäin. On vaikutukset elämään mitä valintoja tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko pääsiäisenä ristillä?
Raamatussa puhutaan oman ns. lihan ristiinnaulistemisesta himoineen.
"Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen" Esimerkiksi Jeesus sanoo "älä tee aviorikosta" ja minä olen ainakin ennen katsellut varattuja .Nyt minun täytyy Jeesusta seuratessani ristiinnaulita sellainen halu ja jatkaa elämää eteenpäin. On vaikutukset elämään mitä valintoja tekee.
Niin ja jos kysyt konkreettisesti ristiinnaulitsemista niin Jeesus on jo kantanut kaikkien synnit. Mutta, kyllähän kristittyjä on vainottu ja edelleen jossain päin, ei välttämättä ristille laiteta mutta kurkku saatetaan leikata. Maailma ei myöskään tykkää kuulla synnistä mitään (vaikka maailman kärsimys pahojen tekojen ja välinpitämättömyyden takia.. esim. mikä se juttu oli, että ruoka riittäisi oikeasti kaikille. Nyt kuitenkin prosentti rikkaimmista omistaa, no, paljon.)
Missä Jeesuksen koti oli? Ei sillä kyllä mitään taloa ollut . Sehän kulki ympäri Egyptiä ja Damaskosta ja Syyriaa. ( Miksihän Jeesus ei käynyt Pohjoismaissa tai Usassa? Aivan hyvin olis voinut kävellä merten yli) Meni ihmisten koteihin ja häihin syömään, nukkumaan ja pesettämään jalkansa.