Näin testaat tulevan miehesi uskollisuuden
Pyydät häneltä valokuvan joko äidistään tai exästään. Seuraavaksi pyydät parasta ystävätärtäsi tälläytymään täsmälleen samannäköiseksi kuin tämä äiti tai exä on ja menemään johonkin samaan paikkaan missä tuleva miehesi käy esim. kapakkaan ja siellä tämä ystävättäresi viettelee tulevan sulhasesi. Mätsi on takuuvarma. Häitä ei todennäköisesti tule.
Kommentit (27)
Pitää syödä että jaksaa... kirjoitti:
Ja miten testataan tulevan vaimon lihomisnopeus...?
Mies voi testata etukäteen omaan peiliinsä katsomalla, koska vain 75 prosenttia teistä on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies valitsee jostain syystä AINA äitinsä, siskonsa tai ex-vaimonsa näköisen kumppanin, tämä on tosi.
Ilmeisesti "tämä on tosi" on pakko lisätä, kun ymmärtää itsekin puhuvansa täyttä pötyä. Mies aina sitä, nainen aina tätä, on selvä merkki täysin epärealistisesta maailmankuvasta ja ihmiskäsityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mies valitsee jostain syystä AINA äitinsä, siskonsa tai ex-vaimonsa näköisen kumppanin, tämä on tosi.
No ei ole tosi. Minun miehen exä oli aivan erinäköinen kanssani; lihava, tummat hiukset ja kasvonpiirteistäkään en löydä mitään samaa. Minä itse olen siis hoikka ja vaalea. Miehen biologiselta tai kasvattiäidiltä, tai siskolta en myöskään näytä yhtään, ollaan ihan erinäköisiä ihan erilaisilla piirteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen uskollisuudesta kiinnostunut nainen on itse kiinnostunut olemaan uskoton. Ihminen ajattelee useimmiten tiedostamattaan muiden olevan sellaisia, kuin itse on.
Pikemmin kyse on siitä, että aiemmat miehet ovat pettäneet. Tai oma isä, kaverin puoliso on pettänyt kumppaniaan.
Nettideiteissä tutustuessa voi laittaa jonkun kaverinsa/tekaistun profiilin ottamaan yhteyttä omaan heilaan. Siis jos tämä ei ole poistanut profiiliaan. Siinäpä nähdään, kuinka sitoutunut on.
Mulle on käynyt näin.
Keskustelin yhden tytön kanssa, deittipalvelusta.
Hän kysyi, ”et kai juttele täältä muiden kanssa?”
Johon valehtelin että en tietenkään..
Meni hetki kun hän laittoi copypastet ki-iimaisista jutuista mitä olin toisen naisen kanssa kirjoitellut.
Tämä toinen nainen oli siis tämän toisen kaveri ja kimpassa järkkäsivät tämän ansan.
Pimp-saa en saanut kummaltakaan, eikä oikeastaan harmita yhtään.
Okei, itse kerroin valkean valheen, mutta kyllä tämmöinen ansojen järkkääminen kertoo ettei tytöllä eikä hänen kaverillaan ole kaikki muumit laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti "tämä on tosi" on pakko lisätä, kun ymmärtää itsekin puhuvansa täyttä pötyä. Mies aina sitä, nainen aina tätä, on selvä merkki täysin epärealistisesta maailmankuvasta ja ihmiskäsityksestä.
Minulla on kokemus molemmista: toisen poikani kumppani on ihan kuin minä, toisen taas täysi vastakohtani. Vastakohta sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Toki poikanikin ovat hyvin erilaisia, sekä luonteeltaan että ulkonäöltään. Eiliene yllätys, että minun-näköiseni tytön valinnut poika muistuttaa kaikin puolin muutenkin minua. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemus molemmista: toisen poikani kumppani on ihan kuin minä, toisen taas täysi vastakohtani. Vastakohta sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Toki poikanikin ovat hyvin erilaisia, sekä luonteeltaan että ulkonäöltään. Eiliene yllätys, että minun-näköiseni tytön valinnut poika muistuttaa kaikin puolin muutenkin minua. 😊
Eli voipi olla, mutta voipi olla olemattakain.
Äitini alkoi vanhoilla päivillään seukata uudelleen teinirakkautensa kanssa. Hyvin oli olemukseltaan ja luonteeltaan samantyyppinen kuin minun mieheni 😝