Hävettääkö sua matkustaa kanariansaarille?
Itseäni hävettäisi. Siellä tauskien ja frederikkien kanssa suomibaarissa vetäen kaljaa ja kuuntelemassa aikuista naista. Miten eroaa suomibaarimeiningistä muutakuin lämmintä ulkona? Todella noloa porukkaa sinne matkustavat. Rahat menee hukkaan
Kommentit (59)
Olen ornitologi ja katselen Kanarialla tipusia.
Oon sit varmaan aika juntti, mutta tykkään Kanariansaarista. Maaliskuussa lähden taas! Enkä todellakaan istu missään suomibaareissa, hyi että! En halua kuulla suomen kieltä enkä puhua yhdellekään suomalaiselle, jos ei ole ihan pakko. Ei sillä että häpeäisin Suomea tai suomalaisia jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon sit varmaan aika juntti, mutta tykkään Kanariansaarista. Maaliskuussa lähden taas! Enkä todellakaan istu missään suomibaareissa, hyi että! En halua kuulla suomen kieltä enkä puhua yhdellekään suomalaiselle, jos ei ole ihan pakko. Ei sillä että häpeäisin Suomea tai suomalaisia jotenkin.
En minä tuotakaan ymmärrä. Esimerkiksi minusta oli oikein mukavaa vaihtaa muutama sana toisen suomalaisen kanssa Okinawalla, kun kerran vastaan tuli.
Ei.Eikö Thaimaa ole se nykypäivän junttikohde?
Ei todellakaan hävetä. Ihanan sopiva ilmasto, mukavia ihmisiä ja mikä tärkeintä lapsiystävällinen paikka. Eniten tykkään eteläteneriffasta.
Suomibaareissa ei kyllä oo lasten saannin jälkeen käyty, eikä kyllä muissakaan baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin joulukuussa perheen kanssa lomalla Gran Canarialla. Kyllähän siellä on mahtava sää ja rento meininki, tykkään todella. Tuohon suomen kieleen viitaten: oltiin hotellissa, jossa vuosi sitten ei tainnut olla kuin pari suomalaisperhettä. Nyt oltiin samassa hotellissa, jossa olikin tyyliin kolmasosa asukkaista suomalaisia. Eräs matkatoimisto oli ottanut sen uutena hotellina listoille ja myynti ilmeisesti toiminut hyvin. Olihan se jännä kokemus, kun aamiaisella kuului enimmäkseen suomea. Eipä silti, ihan siistiä oli suomalaisten käytös. Vain yksi juntti kiinnitti huomiota kittaamalla uima-altaan baarissa olutta aamusta iltaan. Koska kyseessä oli merenrantahotelli, olemme viihtyneet meren pauhuja kuunnellen paremmin kuin siellä altaalla.
Miksi mennä johonkin suomibaariin katselemaan känniläisiä Suomi poikia, kun Kanarialla on paljon ihania ja tunnelmallisia illanviettopaikkoja ja ravintoloita?
Ei hävetä. Olemme käyneet Gran Canarialla ja Teneriffalla, molemmissa asuimme 5 tähden luxus-hotellissa, omassa bungalowissa. Söimme Michelin tähden ravintoloissa Gran Canarialla ja kävimme purjehtimassa katamaraanilla. Teneriffalla pyöräilimme ja kävimme ratsastussafarilla (eka kertaa elämässäni ratsastin upealla lämminverisellä, jolla oli aivan uskomaton luonne, ja olen harrastanut ratsastusta 25 vuotta!). Gran Canarialla olimme 10 päivää ja Teneriffalla 2 viikkoa. Suomalaisia emme juurikaan tavanneet.
Olen 38-vuotias ja mieheni on 40. Eli emme ole mitään eläkeläisiä.
Täällä ollaam paraikaa, eikä hävetä yhtään! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanaria ja Thaimaa sellaisia paikkoja joilla niin juntti-maine että hävettäisi.
Jonkun Essonbaariporukan mielipiteet kuule eivät kiinnosta yhtään ketään....
Taitaa olla pikemmin Corona baarinporukan mielipiteitä ; )
Ihana paikka! Ja onhan se kohtuu lähellä. Ei tarvii Maapallon toiselle puolelle lentää.
Mutta onhan se niin IG-trendikästä postailla kuvia jostain erikoisesta kohteesta tyyliin cayman saaret.
Pitääpä alkaa katsella taas matkaa kanarialle. Rento tunnelma ja mukava ilmasto houkuttelee. Samoin lennon pituus ei ole aivan mahdoton. Australia kiinnostaisi, mutta aivan liian pitkä matka. Joten nautin kanariasta talvella, ja kreikasta loppukeväästä/syksyllä.
g4geg kirjoitti:
Ihana paikka! Ja onhan se kohtuu lähellä. Ei tarvii Maapallon toiselle puolelle lentää.
Mutta onhan se niin IG-trendikästä postailla kuvia jostain erikoisesta kohteesta tyyliin cayman saaret.
Ja sitten itkeä keskustelupalstoilla, kun kaveritkaan eivät tykkäile postauksista. 😂
Viihdyn Gran Canarian ja Teneriffan pohjoisosissa, mutta molempien saarten eteläiset turistihelvetit jätän väliin.
YES:
- Teneriffan Puerto de la Cruz
- Gran Canarian Las Palmas
Onko Ibiza jossain sielläpäin? Kuulemma hieno bilepaikka. Miksi ihmiset ette siellä käy?
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Olemme käyneet Gran Canarialla ja Teneriffalla, molemmissa asuimme 5 tähden luxus-hotellissa, omassa bungalowissa.
Mikä hotelli tänä oli? Suunnittelen omaa 40 v. matkaa ja tavoitteena on löytää Teneriffalta kivoja, laadukkaita ja ehkä vähän erikoisia majapaikkoja.
Lähtisin samantien jos vaan olisi mahdollisuus. Aah, rantaloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Olemme käyneet Gran Canarialla ja Teneriffalla, molemmissa asuimme 5 tähden luxus-hotellissa, omassa bungalowissa.
Mikä hotelli tänä oli? Suunnittelen omaa 40 v. matkaa ja tavoitteena on löytää Teneriffalta kivoja, laadukkaita ja ehkä vähän erikoisia majapaikkoja.
Tee nyt hyvä ihminen jotain erikoisempaa kun 40 sentään täytät. Ei minnekkään kanarialle. Mee vaikka Karibian risteilylle niin jää muisteltavaakin
En halua lentää yli 8 h lentoja. Siksi Kanaria on oivallinen talvilomakohde. En tarvitse talvilomallani muuta kuin aurinkoa ja uima-altaan.