Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni on tekemisissä väkivaltaisen ex-mieheni kanssa

Vierailija
12.01.2020 |

Sain viimein erottua sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa käyttäneestä miehestä noin vuosi sitten. Yhdessä olimme kaksi vuotta, minä aikana isäni ja eksäni tapasivat käydä usein kalassa. Nämä kalareissut jatkuvat siitä huolimatta, että olen kertonut kärsineeni suhteesta valtavasti ja käyn nykyisin kaksi kertaa viikossa terapiassa käsittelemässä asioita. Eksäni osaa esittää "unelmien miestä" kaikille. Muut perheenjäseneni uskovat minun versiotani (mustelmat puhuvat puolestaan), mutta isäni kuittaa tämän sanomalla "Joo joo".

Tästä syystä en mielelläni tapaa isääni kovin usein. Tuntuu, että minun mielenterveyteni lisäksi eksäni myös pilaa suhteeni läheisiini. Jos näen isääni, hän puhuu jatkuvasti eksästäni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revisiitä kirjoitti:

Isä rajuun puhutteluun ja todistajat (muut perheen jäsenet)  paikalle. Jo on kumma, jos aikuinen mies kehtaa vielä teille sen jälkeen naamaansa näyttää! Kunnon kysymykseet kehiin: Hyväksyykö hän lapsensa pahoinpitelyn? Onko hän ollut taustalla kannustamassa lapsensa pahoinpitelyä? Saako hän nautintoa lapsensa pahoinpitelystä? Kiristääkö ex-miehesi häntä? Pelkääkö hän tulevansa hukutetuksi kalareissuilla? Maksaako ex-miehesi  hänelle vakoilusta? Onko hän kenties itse pahoinpidellyt sinua, kun olet ollut lapsi? Pahoinpiteleekö hän äitiäsi? Nauravatko he kalareissuillaan, kuinka hauskaa oli nähdä sinut hakattuna? 

Isäsi ei todellakaan ole ansainnut enää perhettään. Ikinä.

En usko että kiristää, enkä ole nähnyt isäni koskaan edes huutavan äidilleni. Uskon, että kyse on puhtaasti siitä, ettei oikeasti välitä tai usko. Isälläni on ollut surkea lapsuus, ja me viisi hänen lastaan olemme siitä kyllä saaneet kärsiä. Mielialat vaihtelevat hänellä kuin teinillä - välillä ollaan niin mukavaa ja välillä taas ei.

Heillä on myös jotain bisneskuvioita meneillään eksäni kanssa ja heidän tapaamiset ovat äitini mukaan lisääntyneet. Äitini on yrittänyt puhua isälleni, mutta ne ovat menneet kuuroille korville.

Ap

Toivottavasti äitisi omistaa puolet vanhempienne omaisuudesta, jonka perässä bissnes-exä nyt on.

Kaukokatseinen kostoretki sinua kohtaan ehkä?

Varmista äidiltäsi tuo omaisuuskysymys, jottei hän joudu taivasalle, kun liikeasiat alkavat mennä huonoon suuntaan.

Tämäkin pelottaa. Vanhemmillakin on suht paljon omaisuutta, kun taas eksän tilillä en koskaan nähnyt yli kymmentä euroa, vaan rahasta oli aina kova pula.

Ap

Vierailija
22/22 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki just nyt! Ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää! Kamala isä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme