Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä shampoo, jonka käytöstä ette aio koskaan luopua!

Vierailija
12.01.2020 |

Mulla on Multivitamin 2-1 One. Kokeilin taas koko curly curl palstan arsenaalia ja tukka meni aivan pehmeäksi haituvahötöksi.

Kaikille ei sovi ylihoitaminen

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää käyttää shampoota ollenkaan, enkä ole käyttänyt vuosiin. Yksinkertainen oliiviöljysaippua on ollut hyvä ja halpa vaihtoehto. Päänahka ja kädet ei enää oikein kestäkään muuta.

Vierailija
2/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset tulisi pestä 1-2 kertaa viikossa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio enää käyttää shampoota ollenkaan, enkä ole käyttänyt vuosiin. Yksinkertainen oliiviöljysaippua on ollut hyvä ja halpa vaihtoehto. Päänahka ja kädet ei enää oikein kestäkään muuta.

Täällä mennään ruokasoodalinjalla. Toiminut jo vuosia. Jos käyn muualla kuin kotona pesulla, niin pesen pelkällä vedellä.

Vierailija
4/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, itse asiassa kaksikin. Toinen on Dermosilin kosteuttava shampoo ja toinen EHS, se omenantuoksuinen. Olen kokeillut vaikka ja mitä, mutta havainnut tämän kaksikon omalle hiuslaadulle ja sen tarpeisiin sopivimmaksi. Kummallakin on edullinen ja kukkaroystävällinen kpl-hinta sekä hyvä saatavuus. Dermosilia pitää tosin tilata netistä, mutta käytän lafkan tuotteita muutenkin niin ei haittaa.

Vierailija
6/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös käytän oliiviöljysaippuaa. Sampoo tekee mun hiuksista liiskat.

Vierailija
7/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuassa on liian korkea ph päänahalle ja iholle yleensäkin.

Vierailija
8/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menisi päänahka ihan järkyttävään kuntoon jos pesisin noin harvoin mun supernopeasti rasvoittuvaa tukkaa. Ja kyllä, kokeiltu on!

Vierailija
9/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linna-shampoo.

Nelliinakin kehuu tätä 😊

https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/nelliina/tukka_tuuheaksi_parilla_e…

Hyvä vaihtoehto jos hilseestä tykkää.

Vierailija
10/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menisi päänahka ihan järkyttävään kuntoon jos pesisin noin harvoin mun supernopeasti rasvoittuvaa tukkaa. Ja kyllä, kokeiltu on!

Oletko kokeillu sulfaatitonta shampoota? Mun tukka rasvottuu kans tosi nopeasti, täytyy joka päivä pestä. Olen käyttänyt sulfaatitonta nyt n. 6kk ja sanoisin, että rasvoittuminen on hieman hidastunut. Toki tukka on pakko pestä töiden vuoksi joka ilta.

Vierailija
11/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillu sulfaatitonta shampoota? Mun tukka rasvottuu kans tosi nopeasti, täytyy joka päivä pestä. Olen käyttänyt sulfaatitonta nyt n. 6kk ja sanoisin, että rasvoittuminen on hieman hidastunut. Toki tukka on pakko pestä töiden vuoksi joka ilta.

Olen kokeillut.

Vierailija
12/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linna-shampoo.

Nelliinakin kehuu tätä 😊

https://www.kodinkuvalehti.fi/blogit/nelliina/tukka_tuuheaksi_parilla_e…

Hyvä vaihtoehto jos hilseestä tykkää.

Miten niin? Itselläni ei ole koskaan ollut hilsettä, mutta sinä varmasti tiedät, että se on ikävää.

Vierailija
13/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin Bed Head Urban Antidotes Resurrection

Vierailija
14/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laveran Colour&Shine shampoo on hellävarainen mun värjätyille hiuksille.

Toisinaan käytän myös Ducrayn Sabal-shampoota, joka puhdistaa päänahan tosi tehokkaasti eikä kuivata hiuksia.

Vierailija
15/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika tykästynyt Redkenin tuotteisiin. Sitten taas välillä on ihana pestä sillä apteekista saatavalla pajunkuorishampoolla.

Vierailija
16/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUSHin Jason and the Argan Oil, Aussien Miracle Moist -sarja.

Käytän useampia tuotteita hiusten hoitoon vuodenajan ja tilanteen mukaan, saatan välillä vaihdella tököttejä joka pesukerralla, riippuen käytänkö naamiota, kauanko hiusten värjäämisestä on yms.

Vierailija
17/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi tukka tippumaan kun käytin näitä?? Varmaan silikoni tukki koko pään.

Vierailija
18/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi tukka tippumaan kun käytin näitä?? Varmaan silikoni tukki koko pään.

Kyllä se tukka tippuu jostain ihan muusta syystä kuin shampoosta.... 

Vierailija
19/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curly Girl innostuksessa kokeilin XZ sulfaatitonta persikkasampoota. Se on itselleni todella hyvä ja jäänyt käyttöön. Tämä oli yllätys, käytin ennen aina kalliita kampaamomerkkejä olettaen niiden olevan parempia.

Saatavilla joka marketista, suomalaista, ja hinta pari euroa!

Vierailija
20/20 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kérastasen tuoteperhe toimii minulla; laadukas, hyvä tuoksu (mieto), sampoossa kuohkea vaahto, helposti poispestävä hoitoaine ja hienojakoinen hoitoöljy-suihke joka ei jätä tahmeutta. Minulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset, jotka pesen 3 kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi