Mikä paino mielestäsi hyvä 175-senttiselle Naiselle?
Kommentit (20)
Itse olen tuon pituinen ja mulle ihannepaino on noin 66 kiloa. Siinä painossa tunnen itseni hoikaksi ja energiseksi ja koen näyttäväni hyvältä. Hoikempikin olen ollut, mutta se on ollut elämänlaatua heikentävää jatkuvaa taistelua. Jokaisella keholla on oma biologinen normaalipainonsa, mulla se tuntuu olevan 66-72 välillä. Nyt painan n. 77 kiloa ja tunnen kyllä, että siinä on vähintään se 5 kiloa liikaa.
alle 65 kg, kaikki tuon jälkeen on ylipainoa
Ihanne olisi 55-60kg, sirouden aikaansaamiseksi.
60kg paikkeilla riippuen ruumiinrakenteesta.
Ihanteellinen ja sopusuhtainen noin 70-75 g kun pituutta aika paljon.
51-66, ylärajalla sillä ehdolla, että tekee voimaharjoittelua.
M47
Aikuisella ihmisellä 70 kilon pintaan, riippuen ruumiinrakenteesta ja lihaskunnosta.
Joku viihtyy vähemmissä kiloissa ja joku muutaman painavampana, yksilöllistähän se on. Esimerkiksi, kaverin kanssa ollaan suunnille aloituksen pituisia. Vertailtiin painoja ja todettiin että silmämääräisesti painon arvioiminen ei ole mikään yksinkertainen tai helppo tehtävä. Kaveri painoi pikkasen alle 75kg ja näytti hoikalta, toki ruumiinrakenne "pehmeä" ja naisellinen vaikka olikin urheilullinen. Harrasti salilla käymistä jne. Itse painoin 68kg mikä oli mulle jonkin sortin hyvänolonpaino johon kroppa aina palaa. Omat harrastukset juoksu, jooga, ratsastus.
BMI:n mukaan korkeintaan 77 kiloa, mutta kyllähän pitkä nainen näyttää valtavalta jo tuossa painossa.
Oon 177 ja painan 75 kg. Ihan ok mielestäni, 70 ois ehkä ihanteellinen itelleni.
Taitaa nälkäkurki olla päivän sana. 175cm voi hyvin painaa 90-95 kg.
Ite oon 175cm ja 72kg. Näytän normaalipainoiselta ja terveeltä. Moni ei ole edes uskonut, että painan noin "paljon".
Bmi:n perusteella sopiva paino on 61 kg- 76,5 kg välillä. Siihen väliin mahtuu monen näköistä ja muotoista sopivan painoista kehoa.