Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttinä olin jo mielissäni, kun joulu on takana ja synttärisuma vasta kesällä. Mutta...

Vierailija
12.01.2020 |

...nyt sitten ilmaantuikin vaikka mitä. Yhdet 3-kymppiset, yhdet ristiäiset ja vielä v*ttu häätkin tässä kevään kuluessa. Näistä ei vaan voi olla pois loukkaamatta ketään. Ahistaa 😞
Ja rahaakin palaa prkl!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tunteen. :) Mutta koitan ajatella sitä niin, ettei se ole niitten ihmisten vika, ettei mua nappaa juhliminen eikä ne ilkeyttää täytä tammikuussa. 

Vierailija
2/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Haluaisin erakoitua täysin. Harmittaa, että joskus on tullut lupauduttua kaasoksi/kummiksi yms. jotka velvoittavat kanssakäymiseen. Pitäisi vaan opetella kieltäytymään, niin saisi elää yksin rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja ”Kuinka olla piittaamatta p*skaakaan”.

Vierailija
4/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla, etten ole ainoa! Kaikki juhlat ja muut tapaamiset ahdistavat minua ja koen huonoa omaatuntoa ajatuksistani. Helpottavaa tajuta, että meitä on muitakin! Kahden kesken kaverin kanssa tapaaminen on ok, sitäkin haluan ehkä 1-2krt kuussa. Tapaamiset isommalla porukalla tai juhlat, todella ahdistavaa. Aina niistä selviää, mutta jos voisin jättää välistä, jättäisin.

Vierailija
5/5 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne 3-kymppisille tulee ihmisiä, jotka eivät ole nähneet minua aikoihin. Silloin joskus olin nätti ja hoikka. Nyt en ole enää kuin nätti 😕

Kukaan ei varmasti ajattele noin kuin vaan itse; että pitäs vielä laihduttaa ja ostaa juhlavaatteita. Kitupiikkiä kirvelee 😣

- ap -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän