Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisyys ei kannata

Vierailija
12.01.2020 |

Kolmelle naiselle olen kertonut olevani kokematon. Kolme naista on minut hylännyt.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että "on kelvannut" monille muillekin aiemmin elämässä, on yllättävän tärkeää, vaikkei sitä myönnetäkään. Se kertoo, että kokemusta on, ja ettei voi olla ihan hylkiö tapaus.

Vierailija
22/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että "on kelvannut" monille muillekin aiemmin elämässä, on yllättävän tärkeää, vaikkei sitä myönnetäkään. Se kertoo, että kokemusta on, ja ettei voi olla ihan hylkiö tapaus.

Kyllä.

Siksi miehet saavat seuraa sormus sormessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset etsi omanlaista seuraa?

Mikä on omanlaiseni seura ja mistä sitä löytää?

ap

Kokematon nainen? Vai etsitkö pääasiassa seksiä vai jotain pidempää suhdetta?

Vierailija
24/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Siksi miehet saavat seuraa sormus sormessa.

ap

Ei saa. Itse en saanut seuraa 14 vuoden liittoni aikana. Tai kerran yksi nainen, jolla oli itselläänkin sormus, oli halukas. Omasta toiminnasta ja olemuksesta se on kiinni, ja sitten tuon kokemuksen ilmamisu sen lisäksi.

Vierailija
25/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on enemmänkin se miehen asenne/olemus, ei pidä antaa sellaista vaikutelmaa ettei ”kelpaa”. Voihan ihmisillä olla monia syitä miksei kokemusta ole. Pitää pystyä olla edes jonkin verran itsevarma ja sinut itsensä kanssa eikä antaa kokemuksen puutteen vaikuttaa kanssakäymiseen.

Vierailija
26/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset etsi omanlaista seuraa?

Mikä on omanlaiseni seura ja mistä sitä löytää?

ap

Kokematon nainen? Vai etsitkö pääasiassa seksiä vai jotain pidempää suhdetta?

Mulle ei ole naisen kokemuksella merkitystä. Jos nainen on kokematon se on ihan ok. Jos ei ole, sekin on ihan ok.

En vain tiedä miten tällaisia naisia etsitään, jos heidän kanssaan mulla olisi paremmat mahdollisuudet.

ap

Vierailija
27/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on enemmänkin se miehen asenne/olemus, ei pidä antaa sellaista vaikutelmaa ettei ”kelpaa”. Voihan ihmisillä olla monia syitä miksei kokemusta ole. Pitää pystyä olla edes jonkin verran itsevarma ja sinut itsensä kanssa eikä antaa kokemuksen puutteen vaikuttaa kanssakäymiseen.

Onhan se noinkin, mutta jotenkin lähtökohta tuntuu aina olevan, että toisessa on jotain vikaa, kunnes toisin todistetaan. Jos ei ole supliikki, itsevarma jne, niin heti aletaan epäilemään, että mikäs tässä on nyt vialla. Ja niille epäilyksille haetaan varmistusta, vaikkei edes syytä olisi.

Vierailija
28/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä liioittelin.

Ne miehet joiden toimintaa olen seurannut sormus sormessa ovat itsevarmoja ja tähän naiset reagoivat. Sormus ei varmaan ole haitaksi, mutta kyllä se on tuo miehisyys, jolla he pelaavat.

ap

Vierailija
29/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku samanlainen nainen?

Montako näitä on Suomessa? Ehkä alle sata?

ap

99 jää vielä muille. Et sä tarvii ku yhden.

Olet oikeassa.

Ongelma on, että miten löydän tämän yhden, koska ei tätä juttuani voi mainostaakaan.

ap

Minusta voit ihan hyvin olla kertomatta. En oikeastaan tiedä miksi tuosta tarvitsisi kertoa etukäteen, ellei sitten ole itsellesi tosi iso juttu. Sitten jos tilanteeseen päädytte ja nainen huomaa kokemattomuutesi ja pitää sitä ongelmana, ei ollut sinulle oikea ihminen ja voit jatkaa etsintää. Ihan varmasti on niitäkin naisia, joita tuo ei haittaa.

Kertominen on voinut antaa sinusta epävarman vaikutelman, joka on haitannut enemmän kuin itse kokemattomuus.

Vierailija
30/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet oikeassa.

Ongelma on, että miten löydän tämän yhden, koska ei tätä juttuani voi mainostaakaan.

ap

Minusta voit ihan hyvin olla kertomatta. En oikeastaan tiedä miksi tuosta tarvitsisi kertoa etukäteen, ellei sitten ole itsellesi tosi iso juttu. Sitten jos tilanteeseen päädytte ja nainen huomaa kokemattomuutesi ja pitää sitä ongelmana, ei ollut sinulle oikea ihminen ja voit jatkaa etsintää. Ihan varmasti on niitäkin naisia, joita tuo ei haittaa.

Kertominen on voinut antaa sinusta epävarman vaikutelman, joka on haitannut enemmän kuin itse kokemattomuus.

En ajatellut enää kertoa. Olen oppinut kokemuksistani.

Tuossa lauseessasi on se ongelma: on niitä, joille tämä ei ole ongelma, mutta heitä on todella vähän. Siksi on pakko esittää itsevarmaa ja osaavaa. Muuten rajoitan itseäni. 

Olen itsevarma monessakin asiassa. En vain tässä. Ja tämä on se mikä ratkaisee usein pariutumisen.

ap

Vierailija
31/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus on ok kunhan et ole yli 26.

Sen jälkeen se on outoa.

Vierailija
32/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias nainen, enkä enää tässä iässä ala opettamaan ketään enkä ota riskiä siitä, millaisen riippakiven tai muun ongelman kokemattomasta miehestä saa.

Ei ne kokeneet osaa sen enempää.

Vierailija
33/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ydin on siinä, että kukaan ei usko. Ihan sama, valehteletko vai puhutko totta. 

Vierailija
34/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa näköjään sellaiset kisat, joissa kärryt vetävät hevosia. Ja pakko osallistua tai itkeä ja osallistua?

Vierailija
35/38 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet oikeassa.

ap

En ajatellut enää kertoa. Olen oppinut kokemuksistani.

Tuossa lauseessasi on se ongelma: on niitä, joille tämä ei ole ongelma, mutta heitä on todella vähän. Siksi on pakko esittää itsevarmaa ja osaavaa. Muuten rajoitan itseäni. 

Olen itsevarma monessakin asiassa. En vain tässä. Ja tämä on se mikä ratkaisee usein pariutumisen.

ap

Niin, osalla ratkaisee ja osalla ei. Pariutumisessa on tältäkin osalta kyse aika pitkälti tuurista, että löytää just sellaisen itselleen sopivan. Ja sellaisen jonka kanssa uskaltaa näyttää myös epävarmuuden.

Toi sama ongelma voi muuten olla naisillakin vastaavasti. Kaikki miehet eivät todellakaan näe aiemman kokemuksen puutetta positiivisena.

Vierailija
36/38 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet oikeassa.

ap

Kertominen on voinut antaa sinusta epävarma

Vanha mutta pakko vastata, että mielestäni omassa tapauksessani tein virheen siinä että en kertonut kokemattomuuttani heti alkuun ja annoin kai sanattoman vaikutelman että olisin kokenut. Sitten se oli jo liian myöhäistä kun tilanne tuli ongelmineen eteen, ei nainen uskonut mitään kokemattomuusselityksiä vaan piti selvänä että se oli tekosyy ja hän ei vain kelvannut.

Vierailija
37/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa kaikkea, mutta ei tarvitse valehdellakaan. 

Luulen, että suurin ongelmasi on seura, jota etsit. Tavallisia naisia ei häiritse tuollaiset asiat. Jos olet mukava ja käyt palkkatöissä, se riittää.

Vierailija
38/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi k..vänvarsi!