Anna Puu Villa Hintikassa - mikä siinä on että vaikuttaa todella feikiltä?
Anna Puu on nykyään mukana joka ainoassa tosi-tv ym viihdeohjelmassa. Mikä siinä on ettei vaan millään herätä mun sympatioita? Suu käy ja juttua tulee mutta vaikuttaa itsekkäältä ihmiseltä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama, en pidä ja en osaa tarkkaan sanoa miksi en. Ehkä uskon sen olevan epäaito ja rahastavan hölmöä yleisöä aivan ulkomusiikillisten motiivien vuoksi.
Minä ihmettelen vielä enemmän, mitä nämä "ulkomusiikilliset" motiivit muka ovat? En lainkaan tajua miten tuota naista pidetään jotenkin ylimaallisena kaunottarena, vaikka muistuttaa lähinnä maalaista lypsyjakkaraa.
Kuka haluaa kuunnella Anna Puun "oivalluksia" elämästä?
Täysin turha ohjelma.
Jaahas, Anna Puu on uusi kalastajan vaimo. Ja kiusaaminen alkakoon.
Miksi vaikuttaa että on feikki?
Siksi kun on maalainen ja yrittää olla kaupunkilainen Ts stadilainen.
Mutta ainoa mihin pystyy on olla hesalainen.
Muka trendikäs, muka aallonharjalla, muka erilainen. Puhuu muka viisaita. Todellisuudessa on kaukana siitä. Täysin epäaito, tyyliänsä löytämätön maalaisjuntti.
Jos olisi oma itsensä niin olisi parempi.
Jossain Maria Veitola yökylässä jauho sellaista sontaa ja esitteli kuinka käy galleriassa ja vuokraa taulun ja kuva esittää häntä itseään.
Ei tollasta kukaan kehtaa tehdä julkisesti telkkarissa. Noloa. Eli maalainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikuttaa että on feikki?
Siksi kun on maalainen ja yrittää olla kaupunkilainen Ts stadilainen.
Mutta ainoa mihin pystyy on olla hesalainen.
Muka trendikäs, muka aallonharjalla, muka erilainen. Puhuu muka viisaita. Todellisuudessa on kaukana siitä. Täysin epäaito, tyyliänsä löytämätön maalaisjuntti.
Jos olisi oma itsensä niin olisi parempi.Jossain Maria Veitola yökylässä jauho sellaista sontaa ja esitteli kuinka käy galleriassa ja vuokraa taulun ja kuva esittää häntä itseään.
Ei tollasta kukaan kehtaa tehdä julkisesti telkkarissa. Noloa. Eli maalainen.
Tee itse sama ura kuin hänellä. Mitä väliä millään muulla.
Leikkii syvällistä, älykköä, mutta puheet paljastaa jotain muuta. Epävarma, ääni värisee, itkuinen.
Hän on aika kovan oloinen. Onko se sitten vain kovaa ulkokuorta ja sisällä on herkkä sydän? Voi se niinkin olla.
Särähti kyllä Hintikan ohjelmassa, miten puhui lapsensa piirustuksista. Että ihastelee niitä mutta ei laita seinälle, vaikka lapsi pyytää.
Ei karismaa.
Valot päällä, mutta ei ketään kotona.
Todella ärsyttävä, ja ei osaa laulaa. Korvat hajoo heti, kun suunsa avaa.
Itsekeskeinen kälättäjä, jolla ei ole mitään syvällisempää sanottavaa.
Ulkona rääkyvät variksetkin kuulostavat paremmilta kuin tämä Puu. Eiks sen oikee sukunimi oo Puustjärvi? Miksei vaan käytä koko sukunimeään vai häpeääkö juuriaan?
Hintikki kiitti vieraita, että kiitos kun tulitte. Anna Puu vastasi, että ole hyvä. Muut vieraat toki osasivat itsekin kiittää.
Kyllä hän vielä pelastaa suomalaisen mäkihypyn.
Enää ei voi haukkua Jenni Vartiaista, niin piti vaihtaa kohdetta :D
Mun mielestä Anna Puu on terveellä tavalla itseään rakastava ihminen. Siis ei mikään huono juttu. Vai onko teidän mielestä useimmat tähdet "anteeksi että olen olemassa" moodilla telkkarissa?
Kun nämä kaksi emäntää on samassa ohjelmassa niin feikkiä on.
Anna Puu tietää itsevarmasti, mitä hän on eikä välitä muista ihmisistä, ei edes omasta tyttärestään. Minä en sitten tiedäkään. Onko se sitten Anna Puun vai minun ongelmani, ei aikanaan minun.
Urasta - mistä urasta? Ilman tuotajamiestä, ura olisi jo ohi. Viime vuotinen Emma palkinto oli siitä irvokas todiste.
Mulla on sama, en pidä ja en osaa tarkkaan sanoa miksi en. Ehkä uskon sen olevan epäaito ja rahastavan hölmöä yleisöä aivan ulkomusiikillisten motiivien vuoksi.