Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lähestyä miestä viestillä välirikon jälkeen

Vierailija
11.01.2020 |

Pelkkä ”mitä kuuluu” tuntuu typerältä...
Mitä siis sanoa...?

Ja tausta: välit menivät siinä koska olimme ensin kavereita mutta sitten liikaa tunteita ilmeisesti molemmilla pelissä (ei tunnustettu mutta mies veti pelin poikki) ja mies ei pystynyt handlaamaan - edellisestä suhteesta oli liian lyhyt aika.
Nyt on aikaa kulunut ja haluaisin olla edes ystävä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette voi jättää rauhaan sellaisia, jotka eivät enää halua olla tekemisissä? En voi käsittää. 

Vierailija
22/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voi jättää rauhaan sellaisia, jotka eivät enää halua olla tekemisissä? En voi käsittää. 

No ehkä tässä ei siitä nyt ole kyse...jos sekä miehellä ja ap:lla ollut tunteita ja homma on ollut pakko vetää poikki (miksi? Miksi suhdetta ei saanut tulla?), niin asettelu on ehkä hieman eri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne paitsi minä olin se ääliö joka sanoi ettei voida olla tekemisissä. Ja tästä on useita vuosia jo.

Vierailija
24/28 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain vihjailevaa. Yleensä mies tarttuu syöttiin.

Vierailija
25/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla sen tyypin ystävä?

Vierailija
26/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tässä ei siitä nyt ole kyse...jos sekä miehellä ja ap:lla ollut tunteita ja homma on ollut pakko vetää poikki (miksi? Miksi suhdetta ei saanut tulla?), niin asettelu on ehkä hieman eri...

Mutta mies on joka tapauksessa pistänyt välit poikki ja kyllähän se kertoo siitä että hän ei tekemisissä halua olla. Jos tilanne muutuisi ja haluaisikin, osaisi kenties itse ottaa yhteyttä. Minä en ryhtyisi ap:n sijassa miestä ahdistelemaan.

Vierailija
27/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies on joka tapauksessa pistänyt välit poikki ja kyllähän se kertoo siitä että hän ei tekemisissä halua olla. Jos tilanne muutuisi ja haluaisikin, osaisi kenties itse ottaa yhteyttä. Minä en ryhtyisi ap:n sijassa miestä ahdistelemaan.

”Jos et veikkaa, et voi voittaa!”

Vierailija
28/28 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama tilanne paitsi minä olin se ääliö joka sanoi ettei voida olla tekemisissä. Ja tästä on useita vuosia jo.

Juuri tämän takia ap:n kannattaa olla yhteydessä jos haluaa suhteen - oli se millainen hyvänsä - pelastaa: ihmiset ei vaan kehtaa ja antavat olla, vaikka tajuaisivat virheensä...