Miten lähestyä miestä viestillä välirikon jälkeen
Pelkkä ”mitä kuuluu” tuntuu typerältä...
Mitä siis sanoa...?
Ja tausta: välit menivät siinä koska olimme ensin kavereita mutta sitten liikaa tunteita ilmeisesti molemmilla pelissä (ei tunnustettu mutta mies veti pelin poikki) ja mies ei pystynyt handlaamaan - edellisestä suhteesta oli liian lyhyt aika.
Nyt on aikaa kulunut ja haluaisin olla edes ystävä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Miksei?
Jos mies on pistänyt poikki eikä ota itse yhteyttä niin ei sitä kiinnosta. Miksi et vain mene eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Miksei?
Jos mies on pistänyt poikki eikä ota itse yhteyttä niin ei sitä kiinnosta. Miksi et vain mene eteenpäin?
Ei se aina näin ole
-mies
Vastaus apn kysymykseen: asiallisesti, rehellisesti ja avoimesti .
Kerro miltä sinusta tuntuu ja mitä haluaisit.
Älä oo ap nyt noin naiivi. Se mies pakeni, koska sulle tuli tunteita ja ripustauduit mieheen. Siirry nyt vaan elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Älä oo ap nyt noin naiivi. Se mies pakeni, koska sulle tuli tunteita ja ripustauduit mieheen. Siirry nyt vaan elämässä eteenpäin.
Ööööö?
Tuo "tunteita tuli liikaa"-tuuba siis vielä uppoaa johonkin naisiin? No selvästikään tunteita ei ollut tarpeeksi, kun mies lopetti suhteen.
Niin - onko se aina näin? Jos tunteita on riittävästi, toista ei jätetä missään suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Niin - onko se aina näin? Jos tunteita on riittävästi, toista ei jätetä missään suhteessa?
No eihän se noin käänny tietenkään automaattisesti. Mutta että olisi liikaa tunteita ja sen takia lopettaisi, se on mitä suurimmalla todennäköisyydellä p-puhetta. Samaa sarjaa kuin nämä "vika ei ole sinussa, vaan minussa"-liirumlaarumit. Vika on just siinä toisessa, sen kanssa ei halua olla enää.
Vaikea ottaa kantaa, kun ei tiedä tarkemmin, mitä tuo "veti pelin poikki" tarkoittaa. Vetäytyi hiljaisuuteen vai poltti sillat takanaan törkeällä käytöksellä vai jotain siltä väliltä. Näistä voi päätellä paljon, kannattaako yrittää mitään.
Kun mies "pelästyy tunteita", hän pelästyy naisen tunteita, ei omiaan. Jos hän piti ja arvosti ap:ta, niin ei halunnut hyväksikäyttää häntä seksiin, kun tiesi, ettei itse ole oikealla tavalla kiinnostunut.
Mulle on käynyt samoin parhaan ystäväni kanssa, joka oli mies. Hän selitti tuon noin silloin.
Jos sinä olisit puhaltanut pilliin silloin aiemmin niin sinun tehtäväsi olisi pistää viesti ja vaikka selostaa tehneen virheen sekä pyytää anteeksi.
Koska mies on viheltänyt pilliin niin silloin se on miehen tehtävä korjata välit, ei sinun.
Jos miestä kiinnostaa (muukin kuin pi l l u) hän ottaa varmasti yhteyttä itse. Jos on ns. normaali mies.
Jos kiinnostaa pelkkä pi ll u, mies ottaa siinäkin tapauksessa itse yhteyttä, paitsi jos AP on tunnepuheella pelästyttänyt ”sitoutumiskammoisen” miehen.
Paitsi että oikeasti sitoutumiskammoisia miehiä on ihan p.irun vähän. ”Liikaa tunteita” tai ”en uskalla sitoutua” = Nainen kelpaa runkkualustaksi, mutta ei perheen perustamiseen. Naiset, hajotatte itseänne paljon vähemmän kun opettelette tuon suomenkieli - miespuhe- käännöksen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "tunteita tuli liikaa"-tuuba siis vielä uppoaa johonkin naisiin? No selvästikään tunteita ei ollut tarpeeksi, kun mies lopetti suhteen.
"Tunteita oli liikaa" voi tarkoittaa myös sitä, että on loukkaannuttu tai suututtu jostain hyvin voimakkaasti. Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos ottaa myöhemmin yhteyttä, kun tilanne on tasoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olisit puhaltanut pilliin silloin aiemmin niin sinun tehtäväsi olisi pistää viesti ja vaikka selostaa tehneen virheen sekä pyytää anteeksi.
Koska mies on viheltänyt pilliin niin silloin se on miehen tehtävä korjata välit, ei sinun.
Tämä. Sinuna antaisin olla. Luultavasti mieskin on antanut omalta osaltaan, jatkanut eteenpäin eikä enää palaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ottaa kantaa, kun ei tiedä tarkemmin, mitä tuo "veti pelin poikki" tarkoittaa. Vetäytyi hiljaisuuteen vai poltti sillat takanaan törkeällä käytöksellä vai jotain siltä väliltä. Näistä voi päätellä paljon, kannattaako yrittää mitään.
Sanoi, ettemme voi olla ystäviä ainakaan nyt, tässä tilanteessa.
Tästä mennyt nyt 6kk. Haluaisin ystävyytemme takaisin. Onkohan se enää edes mahdollista...
🤔
Ap
Ei kannata.