Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkkäänä seksielämän aloittaneita?

Vanha tikanpoika
11.01.2020 |

Moni kolmekymppinen on jo huolissaan kokemattomuudestaaan ja jonkun kyselytutkimuksen mukaan noin 10% molemmista sukupuolista menee hautaan kokemattomana.
Asia tuli mieleen, kun yksi tuttuni löysi elämänsä ensimmäisen naisystävän 55-vuotiaana ja pääsi eroon poikuudestaan. Oletko samanlainen tai tiedätkö jonkun olevan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Pidin itseäni vanhana, kun olin 35.

Vierailija
2/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni jo 26-vuotiaana, mutta tunnen useita, jotka vasta 30-35v. 

En ole koskaan ymmärtänyt huolta kokemattomuudesta. Ihmeellisiä ulkoa tulevia paineita. Jokaisella on kuitenkin se oma elämä joka menee kullakin omalla tavallaan, ja elämä voi olla valtavan hienoa ja ihanaa ihan ilman minkäänlaisia seksikokemuksiakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin 22 enkä silti osannu valkata oikein

Vierailija
4/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla, että tuttusi on löytänyt naisen. Olen aidosti iloinen hänen puolestaan. Itse olen vasta 35, joten ehkä on vielä toivoa.

Vierailija
5/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 28, uskon rakkauteen ja menen sänkyyn sellaisen  löytyessä

Vierailija
6/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ollut hopeakettukaveri joka iski parikymppisen, niin varmasti huima kokemus, kun sai ekakerran hivenen pöllyävää ja kuivaa tavaraa.

Vierailija
7/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei ollut hopeakettukaveri joka iski parikymppisen, niin varmasti huima kokemus, kun sai ekakerran hivenen pöllyävää ja kuivaa tavaraa.

Ihan ikäisensä naisen löysi. Olen onnellinen molempien puolesta.

Ps. Onko kokemusta pöllyävästä "tavarasta"?

Vierailija
8/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 44-vuotias, melko kokematon, kun löysin 33-vuotiaan naisen, joka oli ollut yhdynnässä vain yhden yön aikana kaksi kertaa.

Alussa olimme kuin kanit, nyt tahti on hiljennyt muutaman seurusteluvuoden jälkeen vain kolme-viisi kertaa viikossa tapahtuvaksi. Asumme eri kaupungeissa ja elämämme on vakiintunut näille paikkakunnille. Olemme ruotsinkielellä särbo (erillään asuvat), kun sambo (yhdessä asuvat) tarkoittaa siellä avoparia. Suomessa erillään asuvilla toisilleen sitoutuneilla pareilla ei vielä ole omaa nimeä.

Ehdotuksia??????

Vierailija
9/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menetin neitsyyteni jo 26-vuotiaana, mutta tunnen useita, jotka vasta 30-35v. 

En ole koskaan ymmärtänyt huolta kokemattomuudesta. Ihmeellisiä ulkoa tulevia paineita. Jokaisella on kuitenkin se oma elämä joka menee kullakin omalla tavallaan, ja elämä voi olla valtavan hienoa ja ihanaa ihan ilman minkäänlaisia seksikokemuksiakin. 

Huoli on kaksiosainen:

1) huoli omasta kelpaamattomuudestaan ja arvostaan ihmisenä

2) huoli siitä mitä muut ajattelevat ja miten he tuomitsevat kokemattoman ja tämä vaikeuttaa todella paljon seksi- ja parisuhde-elämän aloittamista myöhemmällä iällä

Vierailija
10/12 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoli on kaksiosainen:

1) huoli omasta kelpaamattomuudestaan ja arvostaan ihmisenä

2) huoli siitä mitä muut ajattelevat ja miten he tuomitsevat kokemattoman ja tämä vaikeuttaa todella paljon seksi- ja parisuhde-elämän aloittamista myöhemmällä iällä

Lisäksi moni haluaisi parisuhteen lapsista puhumattakaan, eikä se onnistu impenä.

Vierailija
11/12 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kokemattomana varmasti mahtavaa myös, jos ei omaa minkäänlaisia sosiaalisia kontakteja kun muut ihmiset tuppaa vähän kummastelemaan kaikkea epänormaalia ja sen myötä aiheuttavat niitä sosiaalisia paineita.

Vierailija
12/12 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen, joka on 48v ja kokematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi